יום שני, 25 בנובמבר 2013

הוסר הכתר: השלט המלכותי בכניסה ללשכתו של אורי בוסקילה הורד על פי חוק!


בשבוע שעבר הורד השלט המלכותי בכניסה ללשכתו של אורי בוסקילה מ"מ רה"ע לשעבר.

על פי חוק ברגע שאין מינוי סגנים ואין מינוי ממלא מקום אסור לסגנים לשהות בחדרים ולהתנהל משם.

לפקידים מותר להמשיך להתנהל משם עד להחלטת העירייה בנושא הסגנים ואז כל סגן באפשרותו לבחור מי הם עוזריו ופקידיו.

את התמונה שלח לנו חבר המערכת שהגיע לעיריית בת-ים לתשלום חוב. ובמיוחד עלה עד לקומה האחרונה, לצלם את התמונה למזכרת אחרונה.

16 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

איזה עיניים צרות... כמו שכתבתם לכולם הורידו... אז למה רק אדם אחד מעניין אותכם? לפחות הייתם נוהגים בחוכמה מצלמים כמה דלתות ועל הדרך הייתם מכניסים את אורי... מה אתם אוהבים יותר? לשון הרע? הוצעת דיבה? או בכלל להחטיא את הרבים? שמואלי אני מציע לך להתחיל ללמוד את הקוראן היא יותר מסמלת את הדרך שאתה הולך בה... אל תגיד איגוד בני התורה אלא איגוד בני הקוראן... ."נבל ברשות התורה"

אנונימי אמר/ה...

אח יקר קיימת את מאמר חז"ל שמא יקדימנו אחר.
אין לי אלא לשבח את דברי המוסר לאותם המכנים עצמם בני תורה אך אינם אלא שור מועד חסר רסן
המשתל פעם אחר פעם בממלא מקום ראש עריית בת ים מר אורי בוסקילה אשר כל חטאו הוא בכך שהוא חובש כיפה סרוגה לראשו.
בעוד אסתר פירון ויקטור טל ואיציק דריקס אשר אינם דתיים כלל ואף הם ללא מינוי לעת עתה לא זכו לשום אזכור, אורי חברנו הדתי מככב ואף באופן נבזי ומרושע מכונה רמאי או גרוע מכך בעל (עבודה זרה).
תתביישו לכם כנראה שצריך להעלות את המינונים לתרופה שהמלצתי עליה באחד הכתבות הקודמות.

אנונימי אמר/ה...

תיקון גירסא:המשתלח פעם אחר פעם
עמכם הסליחה

אנונימי אמר/ה...

שלום
מה נכבד היום הזה,שזכינו סוף סוף לתגובות נגד ""בני תורה"" מאנשים נוספים.
אשריך אחי המגיב הראשון שהקדמת אותי !!!!!!!!
ואשריך אחי המגיב השני שגם הקדמת אותי,וגם תמכת באחיך המגיב הראשון!!!!

לאט לאט אנשים מתעוררים , ניתן להם את הזמן.
ובאשר לשאלתך ' מה אתם אוהבים יותר? לשון הרע? הוצעת דיבה? או בכלל להחטיא את הרבים? ' התשובה היא ,אין העדפה ולכן הם שמים הכל בתוך הלאפה (כתבות) ובולעים.

אני רוצה לתקן טעות נפוצה בקשר למה שכתבת "נבל ברשות התורה" ,זה לא מדוייק. כי הפשט של המושג הוא, שאדם עושה דבר מותר ,רק שהכמות ו\או הדרך לא ראויים מבחינה רוחנית ומוסרית. המקרה של ""בני תורה"" שונה לחלוטין,הם עושים דברים אסורים ,ולכן זה לא "ברשות התורה".אלא רק 'נבל' ,ובלשון רבים ***ות.!!!!!
אני מרגיש שזכיתי לעורר את הציבור להפסקת שנאת-חינם,ושזאת זכות גדולה .אבל הזכות הזאת לא ב"ראש מעייני" (וב"נ אני מוכן לתת חלק ממנה לשמואלי וחבריו אם יפסיקו ויחזרו בתשובה ויתקנו את הרושם הרע שנוצר לתורה בגללם).אני לא מחפש מלחמות ,כבוד ושום דבר אחר.הסיבה היחידה לתגובות היא, שנמאס לי מהאנשים האלו ומחילול השם ברבים שהם עושים,שממש לא מכבד את התורה בעיני העם .!!!!
ועוד ידי נטויה בעזה"ש !!!!!

וצויי"מ וימ"נ NBDHP

אנונימי אמר/ה...

NBDHP תדע לך שיש אנשים שרוצים להתחזק ולהיכנס לעולם התורה... הם רושמים בגוגל תורה בבת ים ומגיעים ישירות לאיגוד בני התורה, ואחרי כל הליכלוכים הכשרים (כמו שאמרת) תורה זה הדבר האחרון שבא להם לראות, חבל שיש אנשים כאלה, אני בתור חילוני שעברתי לגור בשכונת עמידר הייתי בטוח שהכל ורוד וכולם יראי שמים, אבל התנפץ לי החלום. איך לוקחים את התורה ומשתמשים בה לתאוות האדם, אז נחזור לעיניינו "נבל ברשות התורה" שמו כן הוא, אם אני רוצה לפתוח אתר של תורה ולעדכן את הציבור אז אסור לי להכניס פוליטיקה ואסור לי להכניס טובות הנאה וכדו', אם הייתי רוצה לפתוח אתר של פוליטיקה הייתי קורא לו איגוד ש"ס\גב בת ים ואומר שם מה שאני רוצה כי אני רק נבל ומוציא שם רע, אבל לא ברשות התורה... אני מקווה שאתה מבין אותי עכשיו, אז ידידי אני מאחל לך שהתורה שלנו תהיה תמיד אמת! "נבל ברשות התורה"

אנונימי אמר/ה...

ולמגיב השני חזק וברוך...
לאחר כל הודעה תכתוב משהו שנזהה אותך
"נבל ברשות התורה"

אנונימי אמר/ה...

אחיי ורעיי
אני המגיב השני ומעתה אזדהה בשם "בני תורא"
המשיכו במלחמת הקודש
לא ניתן לבת ים להיות בית שמש 2
הכונו להפתעות.

איגוד בני התורה בת-ים אמר/ה...

תודה לכולם.

בקרוב יעלו עוד כתבות על אותו האיש כדי לפרסם לדורות את דרכיו ומעלליו.

אנונימי אמר/ה...

אחייי ורעיי
עושה רושם שאיגוד בני תורא נכנס ללחץ מהתגובות שלנו ,שימו לב לתגובות הרשמיות שלהם בתחילת הדרך לעומת התגובה המפוחדת שנכתבה לעיל,
עלו והצליחו.
"בני תורא"

אנונימי אמר/ה...

אתה אח על מלא
אני רוצה לנתח את מה שהוא רשם...
"בקרוב יעלו עוד כתבות על אותו האיש כדי לפרסם לדורות את דרכיו ומעלליו."
דרכיו ומעלליו... יש לי תצלומי וידאו של אנשים שמעידים שללא אורי הם היו נופלים כלכלית..
אתם מוכנים לעלות את זה?
ויש לי תצלומי וידאו של אנשים שמעידים ששמואלי שקרן ונוכל...
אתם מוכנים לעלות את זה?

אהה הבנתי אתם רוצים להראות לציבור שקרים כי יש לכם אי הבנות עם הבחור
שלא תטעו אין לי כלום עם אורי והוא כמעט ולא מכיר אותי,
הבעיה שאתם אוהבים לדבר לשון הרע וכדו'
ועוד אומרים שהרב יצחק יוסף הוא הרב שלכם
אם הוא היה יודע את דרככם אבוי לכם
וואי יש לי רעיון...
אולי אני ידפיס קצת כתבות
ואני יפגש איתו אישית
מעניין מה תהיה דעתו....
האם הוא יסכים עם הדרך שלכם?
מאוד מעניין זה יכול להיות


תורת אמת ציווה לנו משה

"נבל ברשות התורה"

אנונימי אמר/ה...

שלום

"עומד בפרץ" אתה ,אשריך אחינו!!!
לא האמנתי שאנשים יתעוררו כ"כ מהר ,אשריך שעלית על רכבת הצדק.
דברת על צילמוי וידאו ,יש סרטון בYOUTUBE שנקרא אורי בוסקילה אומר קדיש על מפלגת ב"ס.שהועלה על ידי "שמואלי וחביריו", וממנו אפשר לראות מי הם ""בני תורה "" איזו רשעות ושנאת-חינם לשמה.מזל שאת השכל שלהם הם השאירו בבית החולים כשנולדו,וטמנו לעצמם פח .
בסרטון אורי אומר קדיש אחרי שיעור שבועי שהוא הולך אליו במשך כמה שנים ,אבל ""בני תורה"" בחרו לעשות צחוק מ"קדיש".ממש "קידוש השם".
הנה הקישור https://www.youtube.com/watch?v=vJDoKbFLlfY
שים לב שהתאריך לפני 5 חודשים ,עוד כשהמפלגה הייתה קיימת.
אני מכיר את כל האנשים האלה כמעט 20 שנה ,ותאמין לי שגם לי יש מספיק חומר עליהם ,אשריך ,"יפוצו מעיינותיך חוצה"!!!
רק בקשר לרב יצחק יוסף שליט"א ,זה לא יעזור לך כי האמת היא שהסיבה ש""בני תורה" מתנהגים כך היא ,מאידאולוגיה חרדית של "היהודי הנרדף" מהגולה, שהרב יצחק,תומך בה .לא כל מי שזאת האידאולוגיה שלו ,מתנהג כמו בהמה
אבל,האנשים שמכרכרים סביב הרב יצחק הם בדיוק כמו ""בני תורה"" ,עיין ערך
משה יוסף, דרעי,יהודית The Queen ,סודרי,אטיאס,הרב דוד,ועוד ועוד ,שהם המליכו אותו,למרות חוסר הנסיון שלו ברבנות.(שום טענה נגד הרב יצחק!!!).

אולי כבר קראת ,ואם לא אז ,קרא בבקשה את התגטבה הראשונה שלי ,שהיא הראשונה בכתבה 'הסיפור חוזר על עצמו' ותבין שאין להם שום "אי הבנות עם הבחור' אלא רק שנאה לשמה לאיש בגלל ההשקפה שלו!!!!!

אשריך!!! אשריך!!! אשריך!!!

וצויי"מ וימ"נ NBDHP


איגוד בני התורה בת-ים אמר/ה...

תודה על התגובות.

נשמח מאוד לקבל כל חומר במייל "צור קשר".

חנוכה שמח!

אנונימי אמר/ה...

"רק בקשר לרב יצחק יוסף שליט"א ,זה לא יעזור לך כי האמת היא שהסיבה ש""בני תורה" מתנהגים כך היא ,מאידאולוגיה חרדית של "היהודי הנרדף" מהגולה, שהרב יצחק,תומך בה .לא כל מי שזאת האידאולוגיה שלו ,מתנהג כמו בהמה
אבל,האנשים שמכרכרים סביב הרב יצחק הם בדיוק כמו ""בני תורה"" ,עיין ערך
משה יוסף, דרעי,יהודית The Queen ,סודרי,אטיאס,הרב דוד,ועוד ועוד ,שהם המליכו אותו,למרות חוסר הנסיון שלו ברבנות.(שום טענה נגד הרב יצחק!!!)."

אין לך בעיה עם הרב יצחק אבל יש לך בעיה עם כל הסובבים סביבו, איך ייתכן שאנחנו פה לא מוכנים שיצא לשון הרע,ואתה בשניה אחת מזכיר לי את הכתבות של האתר, קצת אכזבת אותי, אבל נעשה תשובה ביחד. וחוץ מזה אני ממש אוהב את הכיוון שלך, "נבל ברשות התורה"

אנונימי אמר/ה...

שלום

מה שכנראה לא הבנת זה,שכל האנשים שהזכרתי עושים מעשים מגעילים ב"ריש גלי".
ולדבר על מקרים כאלה , ממש לא נחשב לשון הרע (אולי יש דעות להחמיר ,אבל אני מעדיף להחמיר במניעת שחיתות מוסרית),עיין ב"חפץ חיים" ובסיפורים מהגמרא ,ו"הקדמות" בספרות הרבנית העתיקה !!!. אותם אנשים לא מנסים לנקות את עצמם מההאשמות שמיוחסות להם,וטוענים שהמעשים שלהם הם על פי "דעת תורה".
המעשים האלה "לא מוצאים חן בעייני" , לא בעייני רוב הציבור (לא כולל מצביעי מפלגות חרדיות ,שלהם יש את עייני ה"עסקנים" שלהם) ,לא בעייני ההלכה .ולא בעייני החוק.
שמעת על המושג "כשר אבל מסריח" ? ,אצלם זה במקרים בודדים "כשר" אבל תמיד "מסריח" !!!
אם יש לך זמן פנוי ,חקור מהם המושגים 1--"והייתם נקיים מה' ומישראל" (כנס לערך הזה בויקישיבה, אבל חקור גם בעצמך) .2-- "התנצלות" המחבר ,שנמצא ב"ים" ספרים מחכמי הספרדים ועדהמ"ז ,עד קום המדינה, זה קשור לענין. אם לא תבין ,אסביר לך כשיתאפשר לי.
וחוץ מזה,גם אני ממש אוהב את הכיוון שלך ,למרות שהוא קצת עדין .נסה להתנתק מפחדים מסויימים.גם לי לא נעים כל הענין ,וזה גוזל ממני הרבה זמן ,ויותר מזה, גורם לי לחשוב לפעמים שאני חוטא בלשון הרע.אבל זה יצר הרע,כי על פי ההלכה אני מחוייב לנהוג כך!!!

לא התאכזבתי ממך,ההפך .עשית הרבה דברים טובים ואתה מחזק אותי להמשיך.אני בטוח שתלמד מה נכון ומה "בלוף".אני ממליץ לך על ספר "אור הרעיון" ,שיפקח את עייניך ,שמחפשות צדק (הספר לא משפיע על מהופנטים).למסקנות של הספר אפשר להגיע גם בלעדיו (כמו במקרה שלי),בתנאי שהאמת היא נר לרגליך ,המח בראשך ,והפחדים תחת רגליך,שזה נדיר בדורות האחרונים._(ע"ע "היהודי הגלותי")

וצויי"מ וימ"נ NBDHP

אנונימי אמר/ה...

אני רוצה לחזק את ידי 'איגוד בני התורה בת ים"ואת ידי העורכים והמסייעים לתושבי בת ים לדעת את האמת על השלוחים שלהם.
תמיד חשוב לדעת מה חושבים או עושים הנציגים שלנו בעירייה כי הם כמו שליחי ציבור שאם הם לא ראויים תפילתנו אינה מתקבלת!

ותודה נוספת ליו"ר האיגור שמעון שמואלי שעודה ימים ולילות למען בני התורה בעיר חיזקו ואימצו...

וכל המקטרגים לעייל 'קנאת סופרים תרבה חוכמה'

Nbdhp (תורת בת ים Google +) אמר/ה...

שלום
נקרו לך את העיניים??? אתה לא לא רואה שהיצורים שאתה מגן עליהם רק עושים בושות לתורה ??? "פוק חזי מאי עמא דבר" ."אין בכתבות האתר הזה שום קשר למציאות!!!
בקשר לתפילות ,זאת אשמת הציבור שבוחר במושחתים.
כמו שכתבת, שמעון שמואלי ,בלי תוספת כלשהי.
רק שהוא עושה ימים כלילות ,שחורים. ולא הוא זה שעוזר לבני התורה .אלא אורי. .הרשה לי להזכיר לך רק את המחווה האחרונה .למרות שתקפו אותו ,אורי ארגן כנס סליחות באיצטדיון העירוני ,עשו שם פדיון כפרות ,ואת הכסף תרמו לכוללים ,שביניהם רבים שתקפו את אורי . וגם השטות של "כרטיס אברך" רשומה על שמו.ראה את החנופה של ""בני תורה"" לאורי בכתבות ועלונים מלפני 2013.
זה רק חלק קטן מפעליו למען בני התורה בעיר .
ראה מה אמר על אורי הרב בניהו שליט"א בכנס סיום הש"ס ,כתוב בYOUTUBE 'הרב בניהו משבח ומהלל את אורי בוסקילה בבת ים '. ותחליט לבד חנופה או אמת.

וצויי"מ וימ"נ NBDHP