יום שבת, 2 בינואר 2016

מה ההבטחה שהבטיח הרב בניהו שמואלי לשלומי לחיאני?



בתחילת השבוע שעבר נכנס ראש עיריית בת-ים לשעבר שלומי לחיאני לכלא חרמון לרצות את עונשו.

במהלך השבת האחרונה [פרשת שמות] פגשנו בעיר בת-ים אברך בן תורה חשוב ומוכר, שהוא נחשב לאחד מתלמידיו הבולטים של הרב בניהו שמואלי שליט"א, ובפיו סיפור ששמע ממקור ראשון... [והמבין יבין].

"לפני כניסתו של שלומי לחיאני לכלא, התקבלה שיחה בביתו של הרב בניהו שמואלי. על הקו מהצד השני היה שלומי לחיאני. באותה שיחה ביקש שלומי לחיאני מהרב בניהו שליט"א, שעוזרו [ככל הנראה כוונתו למר מוטי חסידים] יגיש בקשה לשב"ס שיאשרו את הגעתו של הרב למסור שיעור בכלא חרמון "ועל הדרך הרב יגיע גם לבקר אותו [את לחיאני]"  

עוד סיפר לנו אותו גורם, כי הרב בניהו שמואלי הבטיח כי יעשה כל מאמץ בעניין הנ"ל, ובסיום השיחה עודד הרב בניהו שמואלי את שלומי לחיאני והרעיף עליו ברכות.

כאן המקום לציין,כי בתחילת הפרשה והחקירות, בירך הרב בניהו שמואלי את שלומי לחיאני במעמד שמחת בית השואבה בישיבת המייש"ר שזכות התמיכה שלו בישיבת המיישר בבת-ים תעמוד לו להצלחה. ואף הבטיח לו - קבל עם ועדה - כי יכנס לכלא לעולם!

ההבטחה כידוע לא התקיימה... 

התמונות באדיבות המצלם: יוסי בכר. מוטי חסידים. ושלומי לחיאני ביציאתם מבית מדרשו של הרב בניהו שמואלי בירושלים לאחר ניצחון הבחירות לראשות העיר [13/1/2015]




אין תגובות: