יום ראשון, 24 בנובמבר 2013

סיכום ארועי השבת מארבע כנפות העיר


בבית כנסת 'שבת אחים' התארח החזן והפייטן ר' רועי בוסקילה מנתיבות בנו של חבר מועצת העיר אורי בוסקילה שהנעים לקהל המתפללים את קבלת שבת ותפילת ערבית.

באותה עת שהחזן ר' רועי בוסקילה הנעים ב'שבת אחים' בבית הכנסת המרכזי 'מרום ישראל' נצפה חבר מועצת העיר אלי יריב עם בנו עידן יריב מתפללים קבלת שבת וערבית לקול שירתו של החזן ר' אלחנן משמרתי הי"ו.

ובמרכז העיר ברחוב חביבה רייך בבית הכנסת 'יוסף דעת' בראשותו של הרב לביא שליט"א המתפללים ציפו בקוצר רב לשובו של הרב שליט"א שנעדר מהתפילה בבית הכנסת עקב עימות מהשבת שעברה עם מתפלל חצוף שהעיז פניו כבר בכמה תלמידי חכמים בעיר. (בקרוב תעלה כתבה מיוחדת ומפורטת בנושא).

עשרות אנשים הגיעו בליל שבת לשירת הבקשות המרכזית של איגוד בני התורה בבית הכנסת אוהל מועד בקריית חזון עובדיה (עמידר לשעבר) הנעים בקולו בחזן ר' אלחנן משמרתי הי"ו.

במהלך ליל שבת ר' עמי מימון הרגיש מיחושים בלב הוזעק אמבולנס נט"ן והוא כרגע עדין במעקב בביה"ח וולפסון. חברי המערכת מאחלים רפואה שלמה.

הרב איתי קרמר חבר מועצת העיר נצפה בצהרי יום השבת ברחוב ניסנבאום משוחח ארוכות עם יו"ר איגוד בני התורה הרב שמעון שמואלי נושא השיחה לא ידוע. הנושא בבדיקה.

מי שחיפש את חבר מועצת העיר ר' רפאל ברנז בשבת הופתע לגלות שהנ"ל הדרים לעיר האבות באר שבע. מסיבות אישיות.

לשאלת רבים: עלון לוית חן לא הודפס לכבוד השבת עקב סערת הפוליטיקה השבוע וכניסתו של ר' בנימין אלחרר הי"ו לחבר מועצת העיר.
 
השבת לראשונה שמו של אורי בוסקילה עלה על מודעות המחלקה לתרבות תורנית בתואר חבר מועצת העיר. מתאים לו!
 
יש לציין ששאר חברי המועצה גם מסיעתו לא נכתבו כלל וכלל במודעות.

השבוע צפו להפתעות... שבוע טוב. 

5 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

שלום
ממש להקיא !!!
כתבות חסרות תועלת !
את מי מענין איפה התפללו כל האנשים הנ"ל ???
כמובן שלא מענין ֱֱֱֱֱ!!! זאת רק הקדמה לשלוש הפסקאות האחרונות !!!
לכן גם אני אומר 'השבוע צפו להפתעות...'. !!! שבוע טוב' אבל לא לכם .

כרגע אני עסוק ,אין לי זמן להגיב על הכתבה , אבל כשאתפנה אגיב כדרכי בקודש

וצויי"מ וימ"נ NBDHP

אנונימי אמר/ה...

שלום

נו,כמו שהבטחתי הנה התגובה !!!
א. את מי מענין איפה התפלל רועי בוסקילה ? הרי הוא לא אישיות ציבורית,וגם אם היה ,אז מה! יכולתם לכתוב גם מי היה חזן בבתי כנסת אחרים (מורשת אבות,היכל יעקב,אורות התורה מחזיקי תורה שערי-צדק וכו" וכו"),וכמו ששם לא מענין ,גם הוא לא !!!
אז הסיבה האמיתית היא לגרום לקוראים לשאול מי ומה הוא רועי ,והתשובה היא, רועי לא הולך בדרך אביו ,הוא חרדי ,חובש כיפה שחורה ,(ואולי תומך ש"ס) , וכנראה "שהוא צודק"
הנה לכם עוד פרובוקציה מבית היוצר "בני התורא"!!!
ב. 'אלי יריב' . אני לא יודע באיזו תדירות הוא מתפלל ואם בכלל.אבל מעולם לא ראיתי אותו ב'מרום-ישראל' או בבית-כנסת אחר.אין לי בעיה אם הוא מתפלל או לא ,מצידי שלא ! הבעיה היא שהוא גר ברחוב מודיליאני, שרחוק יותר מרבע שעה הליכה מ'מרום-ישראל' ואם בא לו להתפלל הוא יכול להתפלל גם בבתי הכנסת הקרובים לביתו (עדת-ישורון,אהבה ואחוה ועוד) .אבל 1- בית הכנסת מרום-ישראל הוא מעוז מפלגת ש"ס בבת-ים (למרות שגם יש בו הרבה "סרוגים" ,ובעוד בתי כנסת בעיר יש תמיכה חזקה בש"ס,עדין הבכורה שייכת לו,שם השליטה הפוליטית היא של בניו של הגר"י בר-שלום( שיזכה לרפואה שלמה) הבן השני ובן הזקונים) 2-ועכשיו מצב פוליטי שאין קואליציה . 'ודי לחכימה ברמיזא' .

ג. ר' אליהו לביא' אני מכיר טוב מאוד את ר' אליהו לביא ,ובמקרה גם את אותו "מתפלל חצוף" (שאותו אבי מכיר יותר מ50 שנה ). שניהם אנשים עדינים , ומשמיעת שני הצדדים, אני לא יודע מי צודק ,כי צריך לשמוע גם את כל המתפללים . רק ידוע לי שלביא הגיע לבית הכנסת אחרי "המתפלל חצוף. ומהיכרות אישית עם המתפלל החצוף ומהסיבה שהוא ה'רוח החיה' מאחורי בית הכנסת ,נראה לי שטוב אם ר' לביא יעזוב את המחלוקת .
ואם אתם רוצים לכתוב על אותו "מתפלל חצוף" (לטענכם) , תנו גם לו להביע דעתו .ואם יש לכם אומץ תראיינו אותו בצילום וידאו !!!!
ד. ' קרית חזון עובדיה' . כבר כתבתי לכם על זה בתגובה לכתבה על שירת הבקשות פרשת וישב ,אבל אתם "ככלב השב על קיאו" ממשיכים .אז אם אתם כל כך רוצים את קרית חזון עובדיה ,אז תלכו לשם (בירושלים ) או שתלכו לעזאזל!!!
ה.'עמי מימון' לא מענין !!!!!!!!! ובאמת רפואה שלמה
ו. ר' איתי קרמר . מה עשה שמואלי באתו מקום הרי הוא גר בדיוק בקצה השני של העיר ?!
יש לו תלמידים ללמד. נכון שגם לו מותר לטייל ברחבי העיר אבל במצב כזה צריך להיות"והייתם נקיים מה' ומישראל" .אם תשאלו מה עשה שם ר' איתי ,התשובה היא שהוא גר ברחוב אנה פרנק , ובא משם פעמיים בשבת לבית הכנסת נעם אלימלך ברחוב הרב קוקיס. יש לו סיבה מוצדקת ,מה שלשמואלי לא!!!
יכול להיות שתתקפו אותי ותגידו ,"מי אתה שתגיד לו מה לעשות" . אומר לכם דבר אחד "כשר אבל מסריח" וקוראים ישפטו!!!!
ז. אורי בוסקילה וחברי סיעתו . על הזלזול אין מה להוסיף.אבל בניגוד לבני אלחרר (אדם טוב שמשמש כמריונטה של דרעי) אורי לא מכונה בתפקיד שהיה לו עד עכשיו ,ובני ממשיך לכהן בתפקידו במקום להתפטר מאחד התפקידים ,ראש המועצה הדתית או חבר מועצת העיר!!! אבל כנראה שדרעי לא מצא את החוט הנכון !!!
וצויי"מ וימ"נ NBDHP

אנונימי אמר/ה...

בנפול אויביך אל תשמח... האם צריך לשמוח שהאויבים של השם נופלים? בקיצור מר מימון פשפש במעשיך (זה לא קשה) ואני מבטיח לך שאם תפסיק עם כל הרוע שלך... תראה ישועות ״ נבל ברשות התורה״

אנונימי אמר/ה...

תפסיק בבקשה להגיב. אתה לא מבין שתגובות כאלו לא מועילים. אתה נותן להם רק כוח בזה שאתה מתייחס לדברים זה מה שהם רוצים - ומצליחים. תפסיק להגיב!

אנונימי אמר/ה...

שלום
'עינים להם ולא יראו'
א- אני לא יודע מי אתה ולא בטוח שאתה בצד שלי,יכול להיות שאתה אחד מהם ורק מנסה להטעות אותי! גם אם אתה בצד שלי אני לא שואל אותך מה לעשות !!! כי בגלל ששתקתם (אתה ושכמותך) עד עכשיו ,קרה כל ה"בלאגן" הזה שנקרא ""בני תורה""!!!!
איך אתה מעז לאמר 'אתה נותן להם רק כוח בזה שאתה מתייחס לדברים' ?
הרי התחלתי להגיב רק ב19/11/2013 וזה רק!! בגלל שהיו כאן כתבות מלאות שנאה ושקרים מ"קיר לקיר" . ולפני, אף אחד לא תקף אותם, חוץ ממגיב אחד בכתבה " מהומה בהיכל התרבות" ,וגם הוא לא המשיך .
שבחו כאן את מוטי בוסקילה ,עמי מיימון ועד אנשים שהתרומה שלהם לעיר היא כלום לעומת התרומה של רבנים כמו הרב ויינגרטן זצוק"ל, ויבלח"א הרב דוד חי הכהן נר"ו ועוד רבים(בלי נו"ן) אחרים ,שלא זכו אפילו לשבח קטן!!!!
ב- בלי להעליב ,אבל הוכחה שאולי אתה אחד מהם היא,טעויות הדקדוק שלך .1.כתבת 'תפסיק' שזה לא בלשון ציווי או דרישה (שאתה דורש ממני) ובמקום זה צריך לכתוב 'הפסק'.
.2. תגובות זה בלשון נקבה ולכן היית צריך לכתוב 'מועילות'.
.3. חזרת שוב על הטעות הראשונה בסוף התגובה.
ג.טוב שאתה יודע שהם מצליחים.
ד.תדע שזאת רק ההקדמה להתקפות שלי (שלנו), ככל שהשנאה שלהם תגבר,ככה התגובות שלי תהיינה עוקצות וחמורות יותר (והכל בלי אלימות כלשהיא)!!!!!!!!!!!!
ה.כמו שאחד המגיבים נתן להם עצה לתרופה ,ספר חפץ חיים וכו", גם אני אמליץ לך ,הפסק לקחת כדורי שינה , ותתעורר !!!! אתה יכול להציע זאת לכל מי שכמוך!!

ו.יש לי עוד מה להוסיף בקשר לתגובה הקודמת שלי על ר' אליהו לביא ו"המתפלל החצוף" (לטענתם) ,ועל זה אגיב מאוחר יותר . רק דבר אחד, אני לא מצדיק אף צד ,רק הצעתי שיפתרו את הבעייה בצורה מכובדת על פי דעת רוב ציבור בית הכנסת בלבד ,אני מציע לעשות הצבעה ולצלם בוידאו.
ושאף אחד מבחוץ לא יתערב !!!! זה לא ענין של "בני תורא"
וחשוב לציין שיש שם עוד אדם שמעורב בריב ,ועל זה לא כתבו (חשוד מאוד)!

וצויי"מ וימ"נ NBDHP