יום רביעי, 27 בנובמבר 2013

מחטף פוליטי ביום החתונה: בכיר בעירייה רצה למנות סגנים ביום חתונת בנו של יהודה הרוש מהליכוד. ומה הגיב על כך יהודה הרוש? כל הפרטים


 


השבוע פורסם הצעה של אחד מבכירי העירייה לעשות מחטף פוליטי של מינוי סגנים!

במה מדובר?

יהודה הרוש (50) הוא חבר מועצת העיר ויו"ר מועצת סניף הליכוד בבת-ים. בעבר שימש כיועץ בכיר לשר הבריאות וכיום מכהן כמנהל פארק אריאל שרון. ביום חמישי הוא מחתן את בנו בשעה טובה ומוצלחת. אל החתונה אמורים להגיע בכירים מהצמרת הפוליטית.

התרגיל המלוכלך שהציע אותו בכיר "לכנס את מועצת העיר ביום החתונה" שהמטרה היא להשיג רוב למינוי הסגנים.

ביקשנו לדעת את תגובתו הרשמית של יהודה הרוש. מה יעשה אם באמת תתכנס ישיבת מועצת העיר ביום חתונת בנו?


 יהודה הרוש בתגובה: "אני נאמן לבוחרי ואגיע לישיבת מועצת העיר בכל מצב. גם אם אצטרך להביא את החתן והכלה לבניין העירייה".


חתונה בעירייה?

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

שלום
נו, כמו שכתבו רבים בתגובות,""בני תורה"" חולי לשון הרע!!
א-- אל תחשבו שאני פוסל לחלוטין את האפשרות שהדבר קרה באמת (הרי מדובר בפוליטיקאים).וגם אם לא קרה ,אני תמיד חושב שהם מסוגלים לזה רק שאני לא מפרסם בלי הוכחות!!!.
אבל יש לי הרבה שאלות!
1-מאיפה זה ידוע להם??? הרי זה לא פורסם באף כלי תקשורת! (לא מאמינים? בדקו !!!!!) גם אני יכול להמציא שקרים כאלו ,ואפילו יותר מתוחכמים .אבל האמת נר לרגלי בכל מקרה גם לרעתי!!!
2- למה שאר חברי המועצה ,במיוחד הקואליציה שנגד לחייאני ,לא פרסמו את המקרה?יכלו להודיע שאם יקבעו ישיבה ,אף אחד מהם לא יגיע !!!
3-מיהוא אותו בכיר? האם מיסטר בוסקילה ?.האמת לא נראה לי ,כי אם זה היה הוא אז,הכינוי היה הרבה יותר פוגע !

ב-- הדרך היחידה שהמועצה צריכה להתכנס היא,רק אם כל חברי המועצה פנויים.ולערוך ישיבה רק אם כולם נמצאים.כי זה מקרה שונה לחלוטין מהצבעות רגילות במועצה !!!!
שאר חברי המועצה (לפחות 20) צריכים "להפוך עולמות" כדי שהדבר יהיה כך,וזה כולל פניה לבג"ץ (אין ברירה ) .
והנה לכם עוד פרובוקציה מבית היוצר ""בני תורה""!!!!!!
ג-- כמו שהדגשתי ,""בני תורה"" צריכים ללמוד דחוף לפחות דקדוק לשוני בסיסי!!! הנה עוד טעות.
'השבוע פורסם הצעה'. צריך לכתוב "פורסמה" בלשון נקבה !!!.אבל אולי אצלם הכל בלשון זכר משום 'כל כבודה בת מלך פנימה'?! זו לא טעות כתיב !!! אני ממליץ על הספר "דקדוקי אביע"ה".
ד—בקשר לבחירות אני חושב שצריך לעשות בחירות חוזרות למועצה ולראשות העיר,ולאסור על לחייאני להתמודד . והמתמודדים לראשות העיר יהיו בוסקילה,יריב,ששון, ואם בני הבובה רוצה אז "אהלן ווסהלן" (אבל כמובן שהכל תלוי בהחלטתו של השליט הבלעדי דרעי). כמובן שמחוסר ברירה אבחר בבוסקילה ,למרות שאני לא נוהג להצביע בשום בחירות במדינה השמאלנית/ חילונית /חרדית שלנו. אם אגלה שהמקרה נכון (ואין לי שום בעיה לגלות),וזה מישהוא מחברי "הרשימה המאוחדת" אז לא אצביע לאף אחד ,כי על הצד השני (ש"ס יריב ,ששון,וכו") אין בכלל מה לחשוב ,אחרי שחיתות מוסרית ארוכת שנים!!!!!
ה— אני מציע ל"בני תורה" להפסיק ללכלך ולפרסם ""תרגילים מסריחים"".כי אם ימשיכו ,אפרסם את שלהם ,ויש הרבה ,ויש לי הוכחות ברורות (עיתונות,אינטרנט,מידע אישי ). רק להזכיר לכם שהמושג "תרגיל מסריח" קרוי על שמו של "השליט הבלעדי " דרעי .שבגללו כמעט העלו את פרס לשלטון .ורק יושרו של הרה"צ יצחק פרץ נר"ו (שעזב את ש"ס ,ותחשבו לבד למה? ) הצילה אותנו .ואכמ"ל

וצויי"מ וימ"נ NBDHP

איגוד בני התורה בת-ים אמר/ה...

תודה על התגובות.

נשמח מאוד לקבל כל חומר במייל "צור קשר".

חנוכה שמח!