יום חמישי, 21 בנובמבר 2013

שירת הבקשות פרשת וישב בבית הכנסת אוהל מועד

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

שלום
נחמד מאוד ! ? אבל
א. הרשו לי לצטט מהכתבה 'כוחה של פוליטיקה: עלון 'שיחת הגאולה' הפך לעלון פוליטי? ' "אבל כששלומי לחיאני ואורי בוסקילה ערכו כינוס למקורבים הרבנים (דמתקראי רב. אבל לא בר אסמכתא) לא שכחתם לרשום בשער?"
אני יודע שלרובם של הרבנים שם אין אסמכתא מהרה"ר לישראל ,אבל האם לגדעון שמעוני (ד"א אין לי בעיות איתו) יש ?
האם לכל הרבנים הכתובים במודעה יש אסמכתא 'יורה-יורה' מהרה"ר לישראל ? אולי אני טועה ,אבל אולי גם אתם טועים.
דעתי שמי שאין לו ,צריך להיות מכונה רק באות ר' .
ב. " שכונת חזון-עובדיה" איפה היא בדיוק ???? עדיין לא דנו בעיריה על החלפת שם השכונה!! אין לי בעיה עם השם הזה לכבוד הרב זצוק"ל , אבל אולי נקרא לה שכונת 'קול אליהו' או 'מזרח שמש' או משהו לכבוד הרב משה לוי זצוק"ל הרב הראשי הספרדי הראשון לבת-ים ,או לכבוד עמיתו הרב פסח קוקיס זצוק"ל הרב האשכנזי ,הרב וינגרטן זצוק"ל ?
את ההחלטה תקבל מועצת העיר בלבד ,אחרי שתשמע כמה הצעות ומה דעת רוב תושבי השכונה בלבד ,ועד אז סם השכונה הוא 'שכונת עמידר'.
אבל לשמואלי לא אכפת ,ושוב הוא מייצר פרובוקציות ומחליט על דעת עצמו כי "אין מי יאמר לו מה תפעל כי הכל מעשה ידיו" !!!
ג. שכחתם לכתוב נא להביא חלילים (עיין בסוף התגובה השישית לכתבה 'הסיפור חוזר על עצמו: צפו בפעם ה-1000')

וצויי"מ וימ"נ NBDHP

איגוד בני התורה בת-ים אמר/ה...

כל מי שמזכה את הרבים ומוסר שיעורי תורה מוסיפים לו תואר "הרב".

שאם לא כן - אז לרב אליהו נטף שליט"א גם אין הסמכה. וכן לרב שי פרקש. ולרב אברהם ישראל ולרב אסקפה ולרב מלכה (הבן) ועוד הרשימה ארוכה...
לכולם מוסיפים את התואר הרב. וזה הכלל בידינו.
ומה שכתבנו דמתקרי זה משום שלצערנו יש מהרבנים שטוענים תמיד שהם לא מתערבים בפוליטיקה והם הכי בוחשים בקדירה

תודה