יום שני, 11 בנובמבר 2013

מדוע עלון 'מן הבאר' משמיט כמעט באופן קבוע תוארי כבוד משמו של מרן מאור ישראל רבנו עובדיה יוסף זצ"ל? מאמר שנישלח למערכת במייל.





[מאמר שנישלח למערכת במייל].


לכבוד מערכת איגוד בני התורה בת-ים: מדוע עלון 'מן באר' משמיט כמעט באופן קבוע תוארי כבוד משמו של מרן מאור ישראל רבנו עובדיה יוסף זצ"ל?

השבת פורסם בעלון על עצרת התעוררות בישיבתו של הרב דוד חי הכהן שליט"א.

יש לציין שעצם האזכרה בישיבתו של הרב דוד חי הכהן מראשי הבית היהודי מעורר כבוד והערכה. שהרי ידוע שהרב דוד חי הכהן אינו מ"חסידיו" של מרן מאור ישראל זצ"ל ועף על פי כן עורך עצרת אזכרה. ועל כך מגיע יישר כח גדול!

אלא שלאחרונה ערכנו מעקב של כמה וכמה פעמים אחרי עלון 'מן הבאר' היוצא לאור ע"י עיריית בת-ים המחלקה לתרבות תורנית וכידוע שישנו 'בכיר בעירייה' ששולט על עלון זה בצורה מוחלטת. 

ושמנו לב שכמעט באופן קבוע העלון משמיט למרן מאור ישראל רבנו עובדיה יוסף את התואר "מרן".

השבוע בעלון הוסיפו חטא על פשע ממש, שכתבו למרן זצ"ל רק את התואר "הרה"ג" כאילו מרן זצ"ל עוד איזה רב שכונה...

בושה וחרפה חילול ה' של ממש. אין "מרן". אין "מורנו ורבנו". ממש כ-ל-ו-ם.

גם אם נאמר שזה התואר הקבוע בעלון על כל הרבנים שנפטרו. אין חולק שכאן מדובר כאן בגדול ישראל ממש. אורו של עולם מלך ישראל. אפילו הציבור הכללי קורא למרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל בתואר "מרן".

חיפוש קצר בארכיון העלה עוד דבר פלא.

א. באזכרה לגאון הגדול המקובל מו"ר עט"ר מרדכי אליהו שליט"א כתבו בעלון "מן הבאר" תוארים בלי סוף.  בזה הלשון: "עצרת זכרון להאדרת ואזכרת תורת אמת של מורנו ורבנו ועטרת ראשנו מעוז ומגדול של בית ישראל המקובל האלוקי הגאון הרב מרדכי אליהו זצ"ל ממשיך דרכו של הרב יוסף חיים בעל הבן איש חי זי"ע".

ב. הרב שמואל אליהו שליט"א שהגיע פעם אחת להכנסת ספר תורה בעיר. כתבו עורכי העלון מתחת לשמו תוארים אלו: "בנו וממשיך דרכו של מרן הראשל"צ רבנו מרדכי אליהו זיע"א. שישא דברים לכבוד ספר התורה שנכתב לעילוי נשמת מרן אביו ע"ה. [פעמים "מרן"!!!]

חשוב להדגיש! אין בכונתנו חס ושלום להמעיט בכבודו מו"ר עט"ר הגאון הגדול מרן הרב מרדכי אליהו זצ"ל. כל המאמר הוא רק למה ממרן מאור ישראל זצ"ל השמיטו את כל התוארים? מדוע?

תגובת מערכת איגוד בני התורה לשולח המייל: אנחנו מאמינים שהשבוע יצא בעלון הבהרה והתנצלות על חילול ה' הגדול!

 
חצי עמוד.ורק תואר הרה"ג.




עמוד שלם תוארים בשפע


הוסיפו את התואר "מרן"

שוב הוסיפו את התואר "מרן"



 

אין תגובות: