יום חמישי, 28 בנובמבר 2013

אולמי חצר נצר: שר הפנים גדעון סער מירי רגב ובכירי עיריית בת-ים בחתונת בנו של יהודה הרוש מהליכוד


 
הערב (ה) באולמי 'חצר נצר' בקיבוץ נצר סירני שעל יד באר יעקב נערכה חתונת בנו של יהודה הרוש יו"ר סניף הליכוד בבת-ים.

נצפו ששון אליהו רפאל ברנז וצביקה ברוט מסתודדים ארוכות עם שר הפנים גדעון סער, ויו"ר ועדת הפנים מירי רגב.

העיניים של מוטי בוסקילה חושדות שהם דברו על החוק להשעיית ראשי ערים...

ימים יגידו


גדעון סהר עם ששון אליהו
 
אלי יריב עם מוטי בוסקילה
רפאל ברנז
אורי בוסקילה

אורי בוסקילה

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

שלום
ניסיתי לשתוק לכמה ימים אבל יש הרבה מה לומר על הכתבה ,וצריך להכות בברזל בעודו חם!!!

1- באחת הכתבות הקודמות ,על כנס הבחירות של אורי,תקפתם את הרב דוד חי הכהן נר"ו ,על כך שהשתתף בכנס מעורב .
ויהי היום והנה מסתבר שהמלך ערום!!!
ההבדל בינו לבינכם הוא,שבכנס הבחירות הנשים היו לבושות בצניעות,לא היו ריקודים מעורבים,שמבחינה הלכתית זה מותר.
אתם הלכתם "לשמח""חתן וכלה אבל ,בתמונות שברוב טפשותכם העלתם,רואים בברור שהנשים לא לבושות בצניעות,יש ריקודים מעורבים,ועל זה "לית מן דפליג" שאסור לקיים ארוע כזה לכתחילה,אני בטוח מהיכרות אישית שלא השתתפתם בריקודים וכו",אבל לשיטתכם עצם השהיה במקום כזה אסורה ,כמו שכתבתם !!!.
מה קרה ,הרב נפטר וההלכה השתנתה?
2-בקשר ""לאגוד 20 הכתבים שלכם"" תודה שפרסמתם את התמונה שלו ,כן כן בלשון יחיד!
מזל שלא הוזמנתי לחתונה , כי אחרת הייתי
מקיא !
בכל זאת אני מאחל המון מזל טוב לחתן ולכלה.

וצויי"מ וימ"נ NBDHP

אנונימי אמר/ה...

השלום והברכה
ובכן קודם כל אפתח בדברי שבח לכך ששמת לב למוסר הכפול של בני תורא.
רק רצוני להסב את צומת לבך ולב הקוראים שבכותרת יהודה הרוש מחתן את הבן ובכתבה את הבת אז או שמגיע לו מזל טוב על שתי חתונות ביום אחד או שאתם כל כך להוטים להשמיץ את אורי שאתם כותבים כל מה שבא לכם גם אם זה שקרים ,טעויות, סילופים, ועוד מיני מטעמים.
כנראה שצריך לעבור לגלגולי שלג בתור כפרה לפני שהנגע יפשה.
בהמלצת
"בני תורא"

איגוד בני התורה בת-ים אמר/ה...

ראשית אנו שמחים שאתם עוקבים בדריכות על כל כתבה שלנו.

זה מחמם את הלב כי זה המטרה!

בפרט שככל שיש יותר תגובות באתר כך האתר מתקדם יותר בחיפוש של גוגל. אז תודה רבה רבה.

* את כנס הבחירות של 'גב' אורי הוא זה שאירגן ויזם. הוא עם כיפה על הראש. אז למה להביא ציבור שומרי תורה ומצוות לכנס חילוני?

כאן זה משהו אחר לגמרי. זה שמחה משפחתית חילונית שקורה לכל אחד מאיתנו שנאלץ מסיבות כאלו ואחרות להשתתף. אבל לארגן לכתחילה מי התיר?

* עיקר הטענה על הרב דוד חי הכהן היתה איך הוא ניכנס לאולמי סוסייטי / לבונה? הרי תמיד אמר לתלמידיו שרצו לערוך פדיון באולמות אלו בהשתתפותו לא לערוך שם...


בקרוב אנו נפרסם עוד כמה דברים יפים ומתוקים ואז כדאי לחכות בסבלנות.

אנונימי אמר/ה...

שלום

על דבר אחד לא אתקוף והוא ,שהפעם כתבתם את שמו של אורי בלי תוספות גנאי.
ועכשיו לענין. אענה "על ראשון ראשון"
1. ראשית גם אני שמח ,שאני גורם לכם נדודי שינה ,ובשעת לילה מאוחרת אתם נאלצים לכתוב תגובת התגוננות.ממש כמו אחשוורוש,אולי בסוף תרכיבו את שנואי נפשכם על סוס ותקראו לפניו ככה יעשה לאיש וכו"
2. טוב שאתה!! יודע שהתגובות הן מה שמקדם את האתר המסריח שלך,אבל ממש לא אכפת לי וזה לרעתך!!! ככל שתמשיך ,כך תיגלה דו-פרצופייותך!!! אין לי שום חשש מקריאת הכתבות ע"י אנשים אחרים שלא שייכים ל""בני התורה"", אני בטוח שהם יפעילו את המח . המטרה שלי היא להשפיע על מי שכבר נכנס לאתר,והכוונה על פי רוב זה ציבור שלכם ש"שותה בצמא" את שטויותיכם .
אני יודע שזה קשה ,כי לשכנע "חרדי" (לא כולם) להפעיל את המח ולצאת מההיפנוט,זה כמעט כמו לדרוש ממריונטה ללכת מעצמה בלי החוטים !!!! אבל אפשרי ,בתנאי שלא שכח את המח ,בבית החולים.
3. "הכנס שאורי אירגן". מבחינה הלכתית לא ליטאית ,לשבת מוערב ,אבל ללבוש צנוע ,ובלי לערוך ריקודים מעורבים ,הדבר מותר על פי "ים" פוסקים מכל העדות וכך גם הם נהגו. !!! כך נהגו אבותינו לשבת בסעודות משפחתיות שכוללות שירה ופיוט.ראה תמונות של הגר"ש משאש ,הגר"מ וויזגן זצוק"ל (אני בטוח שלא שמעת עליו ) ועוד הרבה רבנים ,כולל אשכנזים שנהגו כך .אם אפרט ,התגובה תהפך לספר ,כל . 'אך לא לזאת הייתה כוונתי' (ר"נ מברסלב זצוק"ל)
4. "שמחה משפחתית ". כמה נקודות
א. אתם לא ממשפחתו של מר הרוש !
ב. אף-אחד לא אילץ אתכם להשתתף!
ג. לשיטתכם (עיין לעיל 3) השהיה במקום אסורה בכל מצב ,כמו שאתם כותבים בעלונים שלכם.מה שאין כן לשיטות אחרות הדבר מותר ,במקום יותר צנוע באירוע.
ד.לפחות הייתם שמים תמונה משותפת עם הורי הכלה, אבל שמתם רק תמונות של פוליטיקאים ."יעני" כנס פוליטי.

5 "הרב ד"ח הכהן נר"ו". כתבתם שעיקר הטענה היתה ,איך הוא נכנס לאולם וכ"ו,
נכון ,אבל הרב הוא אחד מאותם רבנים שהשתתפו באירוע של אורי ,ואותם תקפתם על ענין הצניעות!!! ברור שכללתם גם אותו !!!!
בקשר ל"איך הוא נכנס לאולם" גם כמה נקודות.
א.אולי השמועה על הנוהג שלו נכונה,(אני לא שמעתי,ואני גם לא הוכחה) .ונכון שהסיבה היא חשש לטומאת מת. אבל כידוע לי שהרב לא מוקף פמליה כמו במקרים שלכם,ואפשר לשאול אותו האם זו רק חומרה? ואם לא אז,האם אפשר לגרום בפעולות מסויימות שלא תכנס טומאה (שזה אפשרי) ואז יהיה מותר ,ועוד שאלות. אם זו חומרה אז ,זה לא כמו במקרה שלכם ,שלשיטתכם הדבר אסור מעיקר הדין. ואם זה מעיקר הדין ,יכול להיות שעשו דברים שהטומאה לא תכנס ,
וכידוע לי אין לכם אפילו ,תעודת "יורה יורה" .ואם הייתם לומדים קצת גמרא בנושא טומאת מת, ונותנים קצת כף-זכות ,לא הייתם תוקפים אותו!!!
ב. האירוע של אורי נחשב צרכי צבור, שיותר חשוב מחתונה, במיוחד בעיר שלנו ששועלי בני"תורה" ש"ס ,מבלבלים לציבור את המח,ועושים מחלוקות!!! ובצרכי ציבור "אין" חומרות!!!
ג. מחילה מהרב ,אבל היה טוב אם הרב היה מסיר מעליו את התלונות,הרי ידוע שיש 'שועלים מחבלים כרמים' שנטפלים לכל דבר .כך נהגו רבים מחכמינו ,בספריהם,להסיר כל תלונה וחשד מעליהם ,וכך גם אני נוהג בכל דבר שיש חשש שיטעו ממעשי ויחשדו בי ,להודיע לפני מעשה מה הסיבה והמטרה.
אין לי ספק שהרב נהג כשורה.אבל "מהיות טוב ,אל תקרי רע".כנראה שהרב לא מודע לאנשים הללו,כי אחרת היה נוהג כמו שהצעתי.
ד. אין לי שום קשר לרב ,מעולם לא דברנו,אני גם לא שייך לקהילה שלו ,והשקפתי לא בדיוק כמו שלו,אבל הרבה יותר קרובה לשלו מלהשקפה הליטאית. מידי פעם יוצא לי להיות בבהכ"נ והישיבה שלו ,וגם שמעתי עליו "ים" ספורים ,והבנתי שהוא צדיק גדול. אין לי שום ענין להגן עליו או על שום אדם אחר ,זה התפקיד שלו.אבל כשאנשים תוקפים ללא רחמים ונגרמת מחלוקת גדולה ,אז אין ברירה .

ולסיום, כמו שכתבת ,אני עוקב בדריכות על כל כתבה ,אבל שכחת שאני עוקב עם נשק (אינטרנט)!!!!!. ,מטרה ,היא בלשון-נקבה!!!! .(השארתי את הענינים האלה לסוף ,בתור קינוח לשבת).



וצויי"מ וימ"מ NBDHP