יום שישי, 22 בנובמבר 2013

צפו: ישיבת מועצת העיר הראשונה של עיריית בת-ים. 23 דקות בדיוק! אין מינוי סגנים ואין ממלא מקום! ומי כיבה לששון אליהו את האור בישיבת המועצה?



23 דקות בדיוק. זה הזמן של ישיבת מועצת העיר הראשונה של בת ים. בלי היכל התרבות בקול תרועה גדולה. בלי מינוי סגנים ובלי מינוי ממלא מקום.

הסיבה?     אין רוב!      (12-13)

עד לדקה האחרונה חשב אי שם מישהו, שאולי יקרה איזה 'זיג זג' של הדקה ה -90 אבל לבסוף זה לא קרה!

אחרי שניסו לשבור את הבלוק החוסם, ללא הצלחה, נאלץ ראש העיר לסגור את הישיבה בלי שהעלה לדיון אפילו נושא אחד מהסוגיות שהיו על סדר היום. דבר שמעולם לא קרה בעיר.

במהלך הישיבה הקצרה ראש העיר חילק שי לחברי המועצה היוצאים ומיד אחר כך נישבעו אמונים כל חברי המועצה מכל המפלגות. ראש העיר אמר את דברו וניפרדו לשלום.

מה שמעניין הוא, שהיה אפשר לראות את הלחץ בעינים של אותו בכיר שכיום חבר מועצת העיר. שגם עזב בצער רב את כיסא המ"מ. לפי מה שרואים בסרט הוידאו במהלך כל הישיבה הוא לא עזב את הטלפון התכתב בלי סוף... לחוץ הבן אדם!

חשוב להדגיש דבר אחד הוא לא הבין אותו בכיר שניגמרו הימים ההם. אריה דרעי חזר להנהגה! זה לא הימים של אלי ישי סוגרים וזהו. היו הימים האלה!

לסיכום: חברי הבלוק יצאו גדולים!

ומי כיבה לששון אליהו את האור בישיבת המועצה? צפו בסרט


תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

שלום
על דבר אחד בלבד אני רוצה לאמר שהייתם בסדר , שהפעם פרסמתם צילום וידאו מלא ונתתם לציבור לשפוט ,כמו שכתוב 'אין לדיין אלא מה שעיניו רואות'
עד כאו שבח,ועכשיו לתוכחה!!!
א.. כתבתם ' מה שמענין הוא שהיה אפשר לראות את הלחץ בעינים של אותו בכיר שכיו חבר מועצת העיר' . מי זה אותו בכיר ,הא? האם לא אורי בוסקילה , הרי חברי ש"ס לא היו בכירים , ועל האחרים לא התמקדתם בצילום.
למה לא להזכיר את השם שלו ? התשובה פשוטה , שנאת-חינם,זלזול.פרובוקציה ועוד תכונות של השטן!!!
מזוית הצילום לא רואים שום לחץ, אבל יכול להיות שהוא קצת לחוץ וזה בסדר גמור. המצב שהוא נמצא בו וגם שהוא יודע שהוא לא יכול לשחד אף חבר מועצה להצטרף אליו ולשלומי ,מה שבש"ס יודעים לעשות הכי טוב , אלו דברים שקצת מלחיצים .

ב.. כתבתם ' לפי מה שרואים בסרט הוידאו במהלך כל הישיבה הוא לא עזב את הטלפון התכתב בלי סוף... לחוץ הבן אדם! '
1-אורי 'לא עזב את הטלפון' ??באמת??? הרי בסך הכל הוא ענה לכמה הודעות והניח את הטלפון!!! אולי אתם לא יודעים מה זה איש צבור שמשמעותו ,'אין יום ואין לילה "
מי שבאמת מכיר את את אורי יודע, שגם בזמן הפנוי שלו ובמצבים פוליטיים יותר טובים ,הוא תמיד במרץ ועונה להודעות גם בשעורי תורה .ועל זה אמרו חז"ל "כל מי שעוסקים בצרכי-צבור באמונה הקב"ה ישלם שכרם'
ג..האם ידוע מה עשו "רביעיית ש"ס בישיבה" ? ודאי שלא !! הרי לצלם כאבה הכתף השמאלית ורק מידי פעם סובב את המצלמה לכיוונם !!! נכון שהסיבה שאורי בלט היא ,שההשבעה היתה לידו אבל 'למען הסר ספק' הייתם צריכים לצלם גם אותם או שלא לכתוב את הפסקא הזאת !!
גם כשאתם עושים טוב (הבאת הצילום בלבד) ,אתם נופלים בפח ומראים שהכל נובע משנאה .אולי כדאי להפסיק לחרחר ריב ? תחשבו על זה !!!
וצויי"מ וימ"נ NBDHP