יום שישי, 17 במאי 2013

וקווי ה׳ יחליפו כח: ישיבת עטרת חכמים ביום תפילה בקברי הצדיקים בצפון

המצב הכלכלי של עולם התורה אינו חגיגי בלשון המעטה וזה לא סוד. ישנן דרכים רבות להתמודד עם המצב החדש, יש המגייסים יותר בחו״ל, יש המצמצמים בהוצאות, ויש הממתינים למר גורלם בשילוב ידים.
 
במוסדות עטרת חכמים חולון בנשיאות מו"ר עט"ר הגאון הרב חיים רבי שליט״א בחרו בדרך מקורית, כל אברכי המוסדות יצאו ליום תפילה בקברי הצדיקים בצפון. יום התפילה יוחד להצלחת המוסדות, להצלחת העומד בראשם הגאון הרב חיים רבי שליט״א ולהצלחת מחזיקי התורה במוסדות.
את היום פתחו בתפילת שחרית בציונו של רשב״י במירון, כשלאחר מכן יצאו לבית הקברות העתיק בצפת, שם העתירו על ציונם של קדושי צפת ובראשם מרן הבית יוסף והאר״י ז״ל.
 
את היום סיימו בציונו של רבי מאיר בעל הנס, שם פצחו בני הכולל שעה ארוכה בשירות ותשבחות לקדוש ברוך הוא כשאליהם מצטרפים המתפללים במקום תוך מעגלי אחדות וריקודי כתף אל כתף.
בין לבין זכו אברכי הכולל למגוון אטרקציות לקיום הכתוב ״וקווי ה׳ יחליפו כח״, ולסעודת מצוה עשירה ומגוונת על גדות הכינרת כיאה למחזיק העולם בתלמודם.
ראש הכולל הרה"ג אליהו רבי הסביר את דעת אביו מו"ר עט"ר הגאון הרב חיים רבי שליט״א בעניין, בשיחה שמסר לאברכים בסעודת המצוה, ואמר שדוקא בגלל מצבה הקשה של הישיבה והירידה המשמעותית בתרומות מחו״ל, מממנים המוסדות יום תפילה ופעילות זה ללא השתתפות כלשהי מצד האברכים או התורמים, וזאת משום אמונתנו הגדולה והחזקה בכוחן של התפילות לשפר את מצבה הגשמי והרוחני של הישיבה, ולהעלותה אל המסילה העולה בית קל.
יש לציין שבמסע השתתפו חלק ממחזיקי האברכים, הלא הם שרי האלף המחזיקים במניית החזקת אברך מידי חודש במוסדות. ובהזדמנות זו סופרו מעשי ניסים רבים אותם זוכים לראות מחזיקי האברכים שרי האלף בכל אשר הם פונים. וכבר ביום התפילה עצמו התקשרו מחזיקי אברכים לספר על ישועות שהם רואים בו ביום והצלחות המלוות אותם בעקבות תרומותיהם למוסדות.
לשמיעת הישועות ממקור ראשון ניתן לפנות למוקד הישיבה בטל ׳ 03-5011150 שלוחה מס׳ 1.
 

 
ראש הכולל הרב אליהו רבי מתפלל על התורמים
 

 
לצפיה בסרטי הוידיאו כנסו
 
לערוץ היו טיוב של איגוד בני התורה בת-ים
 

אין תגובות: