יום שישי, 16 באוגוסט 2013

פרויקט "ילקוט לכל ילד" בבת ים: את פרויקט "ילקוט לכל ילד" יזם לפני כשנה הרב בנימין אלחרר, יו"ר המועצה הדתית בבת ים



מאת: מרדכי בוסקילה

את שנת הלימודים הקרובה יפתחו אלפי ילדים בבת ים בתחושת התרגשות מיוחדת. חלקם בגלל שזוהי שנת לימודים חדשה, וחלקם בגלל שזוהי הפעם הראשונה בחייהם שגם להם יש, כמו כל ילד רגיל, ילקוט חדש, ספרים חדשים וציוד כנדרש.

את פרויקט "ילקוט לכל ילד" יזם לפני כשנה הרב בנימין אלחרר, יו"ר המועצה הדתית בבת ים ויו"ר ש"ס בעיר.

בתחילה, המיזם נפתח בחלוקת מאות ילקוטים, חדשים למאות ילדים נזקקים ומעוטי יכולת. בהמשך, נוספו גם ספרים, מחברות וציוד היקפי שאפשרו לכל ילד להצטייד לשנת הלימודים כראוי.

במהלך ימי החלוקה, ניתן היה להבחין במאות ילדים והוריהם שבאו אחוזי התרגשות לקבל את הילקוטים והציוד המקיף. "אני בכיתה ו' וזוהי הפעם הראשונה שיש לי ילקוט חדש, עם רוכסנים ותאים, כמו לכל הילדים", קרא בהתרגשות אחד הילדים כשהוא מודד בהתלהבות את הילקוט על גבו.

הרב בנימין אלחרר, שהשתתף בחלוקה בירך את הילדים בשנת לימודים מוצלחת ואמר: "אין צורך לתאר את הצורך העצום של כל תלמיד ותלמיד לפתוח את השנה ברגל ימין, עם כל הציוד הנדרש. אנו מודעים היטב לקושי הכלכלי של משפחות רבות בעיר אשר אינו מאפשר להם לרכוש לילדיהם ילקוטים ומכשירי כתיבה ובהתאם לכך החלטנו לפעול ולצאת בפרויקט "ילקוט לכל ילד" שיאפשר לכל ילד להצטייד כראוי לבית הספר, לפתוח את השנה עם כל הציוד הנדרש ולהמשיך ללמוד בנחת ובשלווה".

אין תגובות: