יום שישי, 16 באוגוסט 2013

המועמדים מיישרים קו: לאחר האיחוד בינם, ביקשו בנימין אלחרר ורפאל ברנז מכלל הפעילים, שלא להזכיר את משקעי העבר





מאת מרדכי בוסקילה

ימים ספורים לאחר החלטתו של יו"ר שס אריה דרעי, לאחד את רפאל ברנז ובנימין אלחרר שירוצו יחד בתנועת שס, קיימו השניים מספר פגישות בינם לבין עצמם, ואף הוציאו הודעה משותפת, לכל פעילי התנועה בבת-ים, ליישר קו עם החלטתו של דרעי, ולפעול כמה שיותר בכדי להגדיל את כוחה של תנועת שס במועצת העיר.

"מי שלא יישר קו, מי שלא יפסיק לחרחר ריב, מי שלא יפנים שיצאנו לתקופה חדשה, לא יהיה כאן" אמר ברנז, "לא יתכן שאנו שנינו עושים לילות כימים, בכדי שתנועת שס תרוץ מאוחדת, ויהיו אנשי דלא מעלי שיפריעו. זה לא יהיה. מי שרוצה לבוא לעזור, מוזמן וגם נעמיד לרשותו את כל האמצעים, מי שקשה לו שאנחנו מאוחדים, שילך ולא יבזבז את חודש אלול בסכסוכים מיותרים".

גם אלחרר נשמע חד כשביקש מאנשיו שלא להעלות זכרונות פוליטיים מהעבר, "יו"ר התנועה אריה דרעי, החליט שנרוץ יחד, ואנו נעשה זאת כמו שני בני תורה. לא רוצה לשמוע לכלוכים, לא רוצה לשמוע הקנטות. רוצה לראות עבודת צוות. בשורה התחתונה מדובר כאן על כבוד התורה, על כבודו של מרן הגר"ע יוסף".

עוד החליטו השניים, כי כבר בימים הקרובים ימנו אלחרר וברנז מי מטעמם שינהל את המטה, ושניהם יהיו פנויים אך ורק למטרות הסברת פנים לתושבי העיר. כמו כן, תפתח תנועת ש"ס שני מטות ברחבי העיר, במקומות אסטרטגיים.

עוד הבהירו השניים למקורביהם, כי לא יהיו מוכנים להיגרר לפרובוקציות עם פעילים ממפלגות שונות, "אם נראה שמתגרים בנו, נדע להגיב בהתאם, אך כבני תורה", הם אמרו.

בני אלחרר: "אני קורה לכולם לבוא לעזרת ה' בגיבורים. לבוא לעזור לנו להגדיל תורה, לבוא להשתתף בקידוש השם הגדול הזה שזכינו להיות שותפים לו. הבהרנו לכולם חד משמעית, גם אני וגם רפי, שאצלנו לא תהיה מחנאות. מי שיפריע מקומו לא יהיה איתנו. אנו רוצים שקט תעשייתי. רוצים שבני התורה ישלטו במועצת העיר. ואני בטוח שבסיעתא דשמיא הקב"ה יהיה איתנו. כי אין כלי המחזיר ברכה, אלא השלום. ומי יתן שעושה השלום במרומיו, הוא יעשה שלום עלינו ועל כל הפעילים, ועל כל תושבי העיר, ועל כל ישראל".

רפי ברנז: "נכון, יש כאלו שקשה להם שאני ובני אלחרר התאחדנו, אז אם הם לא יכולים לעזור, לפחות שלא יפריעו, ובפרט שאנו נמצאים בעיצומו של חודש אלול. אנו לא מכחישים שהיו משקעים, שהיו מחלוקות, ושאולי שנינו כיוונו למקומות אחרים, אך מאותה השניה שאריה דרעי הודיע על החלטתו שנרוץ יחד, נפגשנו, התחבקנו, והחלטנו שאנחנו הולכים להסתער על כל קול. אנו רוצים עשרה מנדטים של בני תורה במועצת העיר. אני מבטיח לכם שמיד בתום ספירת הקולות, יהיו הפתעות גדולות לבני התורה בבת-ים. אני לא מדבר מהבטן, אני מדבר מהראש. עשרים שנה אני איש שטח, והשטח משדר אחדות, השטח משדר רצון להצליח"

אין תגובות: