יום שלישי, 6 באוגוסט 2013

מתקרבים להכרעה: מי יהיה יו"ר ש"ס בבת-ים? * לאחר שעבר בהצלחה את הבחירות לרבנות הראשית, בימים הקרובים יכריע יו"ר תנועת ש"ס אריה דרעי, לגבי רשימת התנועה למועצת העיר בת-ים

 

 
לאחר שעבר בהצלחה את הבחירות לרבנות הראשית, בימים הקרובים יכריע יו"ר תנועת ש"ס אריה דרעי, לגבי רשימת התנועה למועצת העיר בת-ים.
 
ימים ספורים לאחר שעבר בהצלחה את הבחירות לרבנות הראשית, כשהצליח להביא לבחירתם של הראשל"צ הגר"י יוסף והרה"ג דוד לאו, התפנה יו"ר תנועת ש"ס ח"כ אריה דרעי, לטפל בסוגיה מעניינת לא פחות.
 
כשעליו להכריע מי יכהן כיו"ר תנועת ש"ס בבת-ים, ומי יעמוד בראש הרשימה. כאשר מאז שחזר דרעי לתנועה, לפני קצת פחות משנה, הודיע כי עד לבחירות המוניציפאליות בבת-ים, לא יהיה בעיר יו"ר מוצהר לתנועת ש"ס. והיום, כשאנו עומדים פחות משלושה חודשים, מחכים כולם בעיר לשמוע מה יחליט דרעי.
 
ההיסטוריה של אנשי ש"ס בבת-ים ידועה, מים עכורים עברו כמה וכמה פעמים בין חברי התנועה, ובפרט בין יו"ר המועצה הדתית ר' בנימין אלחרר לבין יו"ר שי ר' רפאל ברנז, כאשר שניהם חלקו מספר שנים את תוא יו"ר התנועה בבת-ים, ושניהם החליפו אחד את השני בתפקיד. אך בשנים האחרונות, ובפרט מאז שחזר דרעי להנהגת ש"ס, החליטו השניים להשאיר מאחור את כל מחלוקתם האישים והפוליטית, ולשתף פעולה לטובת הציבור החרדי בעיר.
 
"אין לי ספק שאריה דרעי יחליט את ההחלטה הטובה ביותר לטובת הציבור התורני בבת-ים, ולטובת תנועת ש"ס. גם ברנז וגם אלחרר אנשים ראויים, כולם אוהבים אותם, שניהם עשו חיל בתפקידם הציבורי, אך גם שניהם יודעים, כי אין שני מלכים משתמשים בכתר אחד. אך מה שבטוח, שכולנו נקבל באהבה את החלטתו של אריה דרעי, ונעמוד מאחורי מי שיזכה בתפקיד. אנו בבת-ים סיימנו עם המחלוקות", אומר אחד הרבנים החשובים בעיר.
 
מי שבשנה האחרונה פתח בקמפיין הקורא לברנז ולאלחרר לרוץ בבחירות יחד, זהו יו"ר איגוד בני התורה בבת-ים, הרב שמעון שמואלי, שגם פרסם בשבוע שעבר מודעות עם תמונה משותפת של שני הנציגים תחת הכיתוב "ביחד ננצח".
 
 
הרב שמואלי: "אותנו לא מעניין מי יעמוד בראש הרשימה. אותנו מעניין שכולם יקבלו את החלטתו של אריה דרעי, ולא ישחקו משחקים. בני התורה בבת-ים לא יהיו מוכנים לסבול עוד מחלוקת. אני בטוח שגם אלחרר וגם ברנז יתמכו במי מהם שיבחר. שניהם בני תורה, שניהם היום חברים. לכל מקרה, אנו ניתן ליו"ר שיבחר את מלוא הסיוע לו הוא ידרש. אנו רואים מול עיננו רק את כבודו של מרן הגר"ע יוסף".
 
 

אין תגובות: