יום שישי, 16 באוגוסט 2013

יצא לדרך קמפיין ש"ס למועצת העיר בת-ים: יחד נקדש שם שמים! הצטרפו אלינו כי אנחנו התאחדנו!



אחים יקרים, תושבי העיר בת-ים.

את המכתב הנ״ל כותבים אנו לכם בהתרגשות גדולה ובשמחה עצומה. זכינו, ובעיצומו של חודש אלול, חודש הרחמים והסליחות, אנו מבשרים לכם כי הצלחנו להגשים לכולכם וגם לנו חזון של שנים רבות, חזון שמסמל אולי יותר מכל את הימים הקדושים בהם אנו נמצאים. כן, התאחדנו!

עומדים אנו בעיצומה של מערכת בחירות, מערכה שתהיה גורלית לכלל תושבי העיר, חרדים, דתיים, מסורתיים, וגם חילונים. חשבנו בראש ובראשונה, מה יהיה טוב לעיר בת-ים. לא שקלנו מה יהיה טוב לנו, לא עשינו חשבונות אישיים, עזבנו הכל בצד. ליבנו זעק ׳אחדותי, ליבנו זעק ייחד. הרי כולנו יודעים שהאחדות היא הדבר הטוב ביותר שיכול להועיל למערכת הבחירות. הבנו, הפנמנו, החכמנו ועשינו. התאחדנו!

אחים יקרים, אחים אהובים. פונים אנו אליכם בכל לשון של בקשה, תצטרפו אלינו, בואו כולנו יחד נקדש שם שמים ברבים. הרי כולנו יודעים, כי לא מצא הקדוש ברוך הוא כלי מחזיק ברכה לישראל אלא השלום, בואו יחד נמלא את הכלי היקר הזה שנקרא ׳שלום׳. בואו יחד נשמור עליו. בואו יחד נשמר אותו. אנחנו התאחדנו!

לא לחינם תיקנו אנשי כנסת הגדולה, שהברכה האחרונה בתפילת העמידה, תעסוק בבקשת 'שים שלום׳. וכך הם עשו בברכת המזון, בנוסח הקדיש, ובכל התפילות והבקשות שאנו מתפללים ומבקשים. חז״ל ידעו שהשלום מנצח, שהשלום מאחד, שהקב״ה אוהב שלום, ורודף שלום.

מי יתן, והקב״ה שעושה שלום במרומיו, הוא יעשה שלום עלינו, ועל כל עמו ישראל. ונזכה להתאחד כולנו יחד, בלי מחלוקות, בלי קמפיינים סוערים, ובלי שנאה, קנאה ותחרות. הצטרפו אלינו כי אנחנו התאחדנו!

שלכם באהבה,

בנימין אלחרר      רפאל ברנז

אין תגובות: