יום חמישי, 27 ביוני 2013

דרעי החליט: ש"ס תתמודד לבד בבת-ים

יו"ר תנועת ש"ס אריה דרעי, פרסם בשבוע שעבר, הודעה לפיה תנועת ש"ס בבת-ים תרוץ בבחירות הקרובות לבד!


 




מאת מרדכי בוסקילה

 לאחר שבתקופה האחרונה נשמעו פרשנויות שונות ומשונות, באשר לאופן שבו תתמודד תנועת ש"ס בבת-ים בבחירות הקרובות, בסוף השבוע שעבר, החליט יו"ר תנועת ש"ס, ח"כ אריה דרעי, לעשות סוף לחרושת השמועות, והוציא הודעה שאינה משתמעת לשתי פנים, לפיה תנועת ש"ס בבת-ים תתמודד ברשימה עצמאית, כשחברי הרשימה יהיו נציגים בני תורה חרדים, כיאה לשלוחיו של מרן הגר"ע יוסף, ולתנועה שמייצגת את בני התורה.

אי אפשר לומר שהודעתו הדרמטית של דרעי, נפלה כרעם ביום בהיר על חברי מועצת העיר הדתיים והחרדים בבת-ים, שהרי גם הם ידעו היטב בסתר ליבם, שדרעי לא יוותר על כוחה של תנועת ש"ס בבת-ים.

אחד המועמדים לעמוד בראשות תנועת ש"ס בבת-ים, זהו חבר מועצת העיר, רפאל ברנז.

אשר מלבד היותו מקורב לדרעי, הוא נחשב ליד ימינו של המרא דאתרא, הגר"י בר שלום, שמאז ומעולם עשה הכל על מנת שתנועת ש"ס תרוץ כסיעה המאגדת בתוכה אך ורק בני תורה.

רפאל, הודעתו של יו"ר תנועת ש"ס אריה דרעי, לפיה תנועת ש"ס תרוץ לבד הפתיעה גם אותך?

"הודעתו של אריה דרעי לא הפתיעה איש. אריה יודע בדיוק מה כוחה של תנועת ש"ס בבת-ים. זה לא סוד שתמיד עשינו הכל על מנת שתנועת ש"ס תרוץ כרשימה של בני תורה ותו לא. היום גם כולם רואים מה שהגר"י בר שלום ראה לפני חמש שנים".

אבל בבחירות לפני חמש שנים היו לך תומכים גם מהציבור הדתי לאומי בעיר?

"שלא תטעה, אני נמצא ביחסים מצוינים עם הציבור הדתי לאומי בבת-ים. רבים וטובים שם לא מפחדים לומר שפעם עזרתי להם מתוקף היותי איש ציבור. ואני יכול לספר לך שגם בבחירות הקרובות רבים מהם יתמכו בנו".

אז נראה אותך שוב יו"ר תנועת ש"ס?

"לא יודע, תשאלו את יו"ר התנועה אריה דרעי. הוא יודע טוב יותר מכולם מה לעשות".

 

אין תגובות: