יום רביעי, 19 ביוני 2013

חוצפה: החוף ניסגר לפני הזמן ומנהל אגף החופים מתחמק מלהשיב



 




קודם צפו בסירטון!

הנה המכתב ששלחתי למנהל אגף החופים:

יום ב' כ"ה סיון התשע"ג.

לכבוד

מר דוד תמיר

מנהל אגף החופים בת-ים

שלום רב.

כידוע לכבודו בחוף הנפרד בעיר, עומדים משתי הצדדים פקחים כדי לשמור על ההפרדה בחוף.

אמנם כל יום שישי המציל מכריז ברמקול בכבודו ובעצמו שהמצילים עוזבים את העמדה שלהם בשעה חמש ורבע, ובשעה חמש וחצי הכל כבר מתחיל להיות מעורב.

בא זמן שהחוף אמור להיות בהפרדה עד השעה רבע לשש שהמציל עוזב את העמדה, ובשעה שש עוזב את החוף.

לא יתכן שהפקחים כל שבוע עוזבים את העמדה חצי שעה לפני הזמן!

שהערנו על כך למציל בחוצפתו הוא עוד צעק עלינו ברמקול לעיני כל המתרחצים.

ואמר [ציטוט]:  "אף אחד לא נותן לי הוראות. גם אם זה מהעירייה". "אני מקבל הוראות רק ממשרד הפנים...".

אבקש את תגובתך לנושא.

שמעון שמואלי בת-ים

***************

ומאז, כבר למעלה משבועיים שאני מנסה להשיג את תגובת מנהל אגף החופים דוד תמיר וכל פעם מתרצים לי תרוץ חדש. 

ציטוטים:

בתחילה אמרו לי "שלח מכתב והנושא יבדק". שלחתי.

אחרי שבוע התקשרתי, אמרו לי - "הוא בחופשה". 

כשחזר אמרו לי - "הוא עסוק, יש לו פגישות"

אח"כ אמרו - "אנחנו בשיפוצים"

היום (ד') התקשרתי שוב ואמרת לי המזכירה שלו מירב "אין לי מחשב".

תגידו זה נשמע לכם נורמלי שככה מתנהל אגף חופים בשיא עונת הרחצה?

לא יאומן!