יום ראשון, 23 ביוני 2013

יריית הפתיחה של בוסקילה ואלחרר | כל הפרטים

 

 
 


ביום חמישי האחרון נערך כנס הפעילים הראשון של אורי בוסקילה מפלגת "דרכי נועם", כאשר לכנס הגיעו מלבד הפעילים, גם נציגי ש"ס בנימין אלחרר ואיציק אסקפה, שאיש לא הבין מדוע הם הגיעו לכנס של בוסקילה.
 
כמו כן, רוב רובם של רבני העיר לא הגיעו לכנס, אך אלו שכן הגיעו כעסו כיוון שבהזמנה לכנס הבטיחו להם שאין מדובר בכנס פוליטי.
 
אחד הרבנים אף אמר: "לא יתכן שבהזמנה בטלפון מספרים לנו שזה כנס חיזוק, ובפועל זהו קמפיין של מזרוחניקים. לא מובן לנו מה אלחרר רצה להראות כשהגיע לכנס שמיוחס לבית היהודי?".
 
יודעי דבר מספרים, כי החלטתו של דרעי שתנועת שס בבת-ים תרוץ לבד, הלחיצה את בוסקילה, ואף את אלחרר שהבטיח לבוסקילה שתנועת שס תחבור אליו.
 
מקורביו של יו"ר תנועת שס, אריה דרעי, אומרים כי דרעי כועס מאוד על אלחרר שהגיע לכנס, "במקום לשבת בשקט ולנסות להתחבר לברנז, הוא הולך ופוזל לכיוון הבית היהודי" אמרו מקורביו של דרעי?"
 
מצביעי ש"ס שהגיעו למקום מספרים על ביזיון של תנועת ש"ס וכבודו של מרן מאור ישראל שליט"א - " עצם ההגעה של אלחרר לדבר כזה, הוא ביזה את תנועת ש"ס. תפרגן לאורי 1000 פעם אבל לא בכנס פוליטי וערב בחירות. זה מראה שהוא עבד שלו. ממש כך. כאילו אין ש"ס. ויותר חמור מזה, שאלחרר זוקף את כל קרדיט על הפעילות לבוסקילה. אח"כ שמגיע הבחירות אנשים שואלים מה ש"ס עשתה? בטח, אם יו"ר ש"ס בעיר אומר שהכל אורי ואורי.. אז אורי בוסקילה עושה הכל ולא ש"ס!"
 
"הוא שיבח את בוסקילה כאילו להבדיל זה מרן שליט"א. בכל הדרשה שלו לא הזכיר אפילו את מרן פעם אחת (!) רק שתבין הוא הרי שליח של מרן. בושה וחרפה. אם מרן היה רואה את זה בטוח שהיה מצטער מכך". 
 
יש לציין שגם הרב דוד חי הכהן מרבני המפד"ל היה בכנס זה ואמר שהתפילה שלו שיהיו 120 חברי כנסת של הבית היהודי בממשלה. לא פחות! 



שלחנו נציג שישאל את הרב חגי לוי על דברי השבח שהרעיף על אורי בוסקילה והרב ענה לו - "לא היה לי ברירה. לחצו לי. הכולל שלנו תלוי בזה. אבל מה שמרן שליט"א יכריע אנחנו עושים!". 





















 

אין תגובות: