יום שישי, 26 ביולי 2013

המכתב הסודי: "המפד"ל הפכה להיות 'תרנגול כפרות' של ש"ס" - כתבתו של אלמוג בר הפורום הדתי

בכירים בבית היהודי בבת-ים חשפו מכתב סודי ששלח בעבר סגן ראש עיריית בת-ים אורי בוסקילה להנהגת המפד"ל, בו הוא מלין שהמפד"ל הפכה להיות "תרנגול כפרות של שס"

מאת: אלמוג בר

מלחמתם של פעילי הבית היהודי בבת-ים, נגד סגן ראש העיר אורי בוסקילה, הגיעה בימים האחרונים לשיא חדש של שפל. כאשר בשבוע שעבר הונח על שולחנם של רבני העיר מכתב סודי אותו שלח בעבר סגן ראש העיר אורי בוסקילה, לפני מספר שנים להנהגת המפד"ל. כשבמכתב כועס בוסקילה על כך שתנועת שס בבת-ים נוגסת באופן הולך וגובר בעשיה בעיר, ואף מאשים בכך את כל בכירי הזרם הדתי לאומי, כשכותב "אנו במו ידינו אחראים למצב בלתי נסבל זה". אך מה שמאוד הכעיס את ראשי שס גם בירושלים וגם בבת-ים, שבמכתב כתב בוסקילה "אסור למפד"ל להיות תרנגול כפרות של שס. היום המפד"ל כחלק מהחזית הדתית, מייצגת את הפך העקרונות כמו מתינות, סובלנות ואהבת חינם וישראל".

למכתב הנ"ל, צירפו השולחים גם מספר כתבות מהעבר, בהם ישנם ציטוטים שאמר בוסקילה בעבר כנגד תנועת שס, כמו "בוסקילה לשס – די נמאסתם". המכתב הנ"ל והכתבות, חולקו לפעילי שס בבת-ים, ואף הגיעו לבכירי התנועה בירושלים.

בכיר בתנועת שס אמר לנו: "אנו יודעים בדיוק מי שלח את החומר, המלחמות של הבית היהודי בבת-ים אינם מוסיפות כבוד לאיש. אנו בהחלט המומים מתוכן המכתב המזעזע, אך לא מופתעים. בבקשה שלא יגררו אותנו למלחמה. יו"ר תנועת שס אריה דרעי הוציא הודעה חד משמעית ע"י מנהל האזור, שתנועת שס בבת-ים תרוץ לבד. אז לא כדאי להכנס למלחמות מיותרות. אנו לא צריכים מכתבים שיתנו לנו חוות דעת על פוליטיקאים, אנו יודעים הכל. המלחמה בין בוסקילה לבית היהודי לא קשורה אלינו".
 
 

אין תגובות: