יום שני, 15 ביולי 2013

אלי יריב למוטי בוסקילה "בוא תהיה מספר 2 שלי"



יו"ר מפלגת העבודה ומי שמתמודד ורוצה לשבת על כסא ראש העיר בבת-ים אלי יריב, פנה השבוע לנאמן ביתו של המרא דאתרא הגר"י בר שלום שליט"א, מוטי בוסקילה, והציע לו להצטרף לרשימתו בבחירות הקרובות, ואף הבטיח לשמור לו את המקום השני ברשימה.

משמעות הדברים, אם אכן יזכה יריב להיות ראש עיר, בוסקילה יזכה לתפקיד בכיר בהנהלת העירייה, וזאת בנוסף לרפאל ברנז שגם עתיד לזכות להיות שוב סגן ראש עיר.

בוסקילה הבטיח ליריב כי ישקול את ההצעה, אך אמר כי בכל מקרה עד הבחירות יהיה מה שיהיה, הוא מתכוון לעשות כל שביכולתו, על מנת שרפאל ברנז יחזור למקומו הטבעי, שליח הציבור של בני התורה.

בוסקילה: "ההצעה מחמיאה, ואף נשקול זאת בזמן המתאים. כרגע כולנו ערוכים לכל תרחיש אפשרי, לפי המצב בשטח, אנו מבינים כי רפי ברנז יהיה זה שיקבע בסופו של יום מי יהיה ראש העיר. את אלי יריב אני אוהב בתור חבר ואח גדול, אך יש לנו רבנים, והם יקבעו לנו את דרכנו הציבורית. לכל מקרה, מיד לאחר ט' באב, אנו נתחיל קמפיין דורסני נגד כל המתחרים, אנו לא מפחדים מאיש, ונעשה כל שביכולתינו שההנהגה הציבורית החרדית תהיה באחריותו של רפי ברנז. אך בואו נעבור קודם את שלושת הימים הקרובים, נשתתף בצער השכינה, ונחשוב מה היה קורה אילולי היה נחרב בית המקדש. כמו כן, מכאן אני קורה לאחדות בכל המגזר החרדי, התורני, ודי לחכימא ברמיזא. אם נרוץ מאוחדים נרוויח, לא משנה מה יהיה לא נוכל להפסיד". 

אין תגובות: