יום שלישי, 25 במרץ 2014

News1: הכתב יאיר אבנרי בסקירה עוקצנית על הקשר בין שלומי לחיאני ליאיר לפיד. חובה לקרוא!





בתחילת השבוע העלה העיתונאי יאיר אבנרי כתבה עוקצנית באתר
News1 בה הוא מספר על הקשר בין שלומי לחיאני ליאיר לפיד.
הנה קטע מהכתבה:
בדרך הארוכה אל ראשות הממשלה, שאולי תוביל אותו דווקא אל ספסלי האופוזיציה לתקופה ממושכת, התברר שללפיד אין רגישות מיוחדת לעבריינים פוליטיים. עד היום קשה לשכוח את קשריו המיוחדים של לפיד עם ראש עיריית בת ים המושעה, 
שלומי לחיאני, שהוא ראה בו בן-ברית ומנהיג אותנטי, ורצה לשבצו במקום מרכזי ברשימת יש עתיד לכנסת, למרות שהלה ביקש להתחרות בלפיד על ראשות הממשלה.

ואמנם, לחיאני, שעומד בימים אלה לדין באשמת ביצוע שורה של עבירות פליליות, ידוע כגברתן חסר-מעצורים ובעל כמות בלתי נדלית של חוצפה מוניציפלית, שהכריז כמה פעמים בביטחון ראוי להערכה, שהוא יהיה במוקדם יותר מאשר במאוחר ראש ממשלת ישראל. לחיאני אמר בשעתו: "נתניהו הרס את המדינה ורק אני האיש היחיד שיכול להתמודד מולו בהצלחה ולהביס אותו. אחר כך אשקם את המדינה כפי ששיקמתי את בת ים". שיגעון הגדלות של האיש שמתפאר בממדי גופו ובמשקלו (150 ק"ג) יכול לפרנס ללא ספק פוליטיקאים טירונים וחסרי ניסיון מסוגו של לפיד.

כאשר היה עדיין לפיד כוכב פוליטי נולד, שבמרוצת השנים האחרונות התחבק עם לחיאני ורקם איתו תוכניות פוליטיות משותפות, לא הפריעה ללפיד כלל העובדה שלאורך אותה תקופה נחקר לחיאני בחשד של ביצוע שורה של עבירות פליליות חמורות. רק ברגע האחרון החליט לפיד לדחות את שיבוצו של לחיאני ברשימה שהוא ירכיב לכנסת הבאה, בתנאי כמובן שהוא לא ירצה באותה תקופה עונש מאסר.


לכתבה המלאה לחץ כאן News1


אין תגובות:

את הכתבות האלה קראתם?