יום שלישי, 11 במרץ 2014

אלי יריב לא נפל למלכודת הדבש שפרס לו שלומי לחיאני





אין ספק שהחודש האחרון סיפק דרמות של ממש במועצת עיריית בת-ים. כאשר קרב של ממש התפתח בין ראש העיר המושעה שלומי לחיאני, לבין יו"ר סיעת הליכוד ששון אליהו. כאמור, ששון אליהו זעם על לחיאני שלטענתו הפר עימו את ההסכם הקואליציוני, ובכך למעשה עבר על החוק. לחיאני מצידו טוען שהכל חוקי וזהו המשחק הפוליטי.

מי שיצא המרוויח הגדול מהסיפור, זהו חבר המועצה אלי יריב, שלא נפל למלכודת הדבש שפרס לו לחיאני, והעדיף להמתין ולצפות מהצד בסרט הקומדיה שנקרא "מועצת עיריית בת-ים". 

אלי יריב עצמו ממשיך לעבוד קשה, כשגם הוא כמו כל תושבי העיר בת-ים, מאמינים שבחודשים הקרובים יערכו בעיר בחירות, זאת אם לחיאני יורשע במשפטו.

יריב מאמין שתושבים רבים יתמכו בו, זאת לאחר שבעשר השנים האחרונות, היה זה שעמד לבדו מול לחיאני. ואף הצהיר מעל כל במה מרכזית, כי לחיאני נוהג שלא כחוק, והוא לא יצטרף לקואליציה שמרסקת את העיר בת-ים כלשונו.

כזכור, בבחירות לפני 5 שנים, יצא יריב עם קמפיין פרסום "אלי יריב נקי", אז לא כל התושבים הבינו למה מתכוון יריב, אך בבחירות האחרונות שנערכו לפני 4 חודשים, הצליח יריב להביא כמעט 30% לקלפי, כשכעת הוא מאמין שבבחירות שיערכו בחודשים הקרובים באם לחיאני יורשע, הוא יכפיל את כוחו.

כבר היום תושבים רבים טוענים כי יריב הינו הראוי ביותר להחליף את לחיאני כראש עיר. שכן, יריב נחשב למועמד ראוי, מכובד, עו"ד במקצועו, חבר המועצה הותיק ביותר, וכזה שנלחם שנים רבות להעניק לתושבי העיר שקיפות בניהול העיר. יריב אף היה זה שבמשך כל ישיבת מועצת עיר בעשר השנים האחרונות התרה בלחיאני כי הוא מוביל את העיר לפשיטת רגל כלכלית, ואף לכאוס בקרב התושבים.


אין תגובות:

את הכתבות האלה קראתם?