יום שני, 6 בינואר 2014

צפו: מרן הרשל"צ הרב יצחק יוסף נכנס להילולת הבבא סאלי אצל הרב חיים רבי ומרעיד את האולם! וידיאו וגלריה תמונות

אמש (א) התקיימה בעיר ראשון לציון באולמי שמש אדומה הילולת הצדיקים - הבאבא סאלי והגר"י כדורי זיע"א, ההילולא נערכה על ידי מוסדות ישיבת עטרת חכמים בראשותו של הגר"ח רבי, ובהשתתפותם של בניו של הגר"ע זצ"ל: מרן הראשון לציון והרה"ר ההגר"י יוסף, הגר"ד יוסף חבר מועצת חכמי התורה והגר"א יוסף רבה של חולון. כמו כן השתתפו המקובלים רבי יעקב ישראל איפרגן ורבי אבנר עפג'ין.

הרגע הגדול היה בכניסתו של מרן הראשון לציון והרה"ר לישראל הגאון הגדול הרב יצחק יוסף הרשל"צ הציבור הגדול קפץ על מרן הרשל"צ שהרעיד את האולם בכניסתו!

במהלך ההילולא הופסקה התזמורת מספר פעמים, זאת בשל כניסתם שהותם במקום של הרבנים יוסף, שנמצאים בשנת האבל על אביהם הגדול זצ"ל.

במשאו של הראשון לציון, הוא סיפר על נס המטוס שניצל בזכות ברכתו של אביו זצ"ל. "הייתי נוסע עם מרן האבא למקומות שונים, ומנצל את הזמן ללימוד איתו. עד היום יש לי עשרות מחברות שמלאתי מהשיעורים שכתבתי כשהייתי הולך עם אבא. פעם אחת בעת טיסה התרחשה מהומה גדולה במטוס - שכמעט הלך ליפול, והיו מוכרחים לבצע נחיתת חירום. כל הנוסעים התחילו לבכות ופחדו, אך מרן זצ"ל ישב והמשיך ללמוד כאילו לא קרה כלום.

"לאחר כמה דקות הצליחו למצוא מקום לנחיתה וביצעו נחיתת חירום, וכאשר ירדו מהמטוס ניגשו צוות העובדים - שהיו גויים - והצדיעו לאבא על אשר בזכותו ניצלו, ממש בנס גדול".






קרדיט - לצלם הגדול יעקב כהן.



























אין תגובות: