יום שלישי, 21 בינואר 2014

בת- ים קורסת: "זה כבר לא הליכלוך. זה מפגעי בטיחות" ויש לתושבים סלוגן חדש: "מלוכלכת מסוכנת בת-ים"

 



בזמן שראש העיר טרוד במשפט המתנהל נגדו, העיר בת ים קורסת: "זה כבר לא הליכלוך. זה מפגעי בטיחות" אומרים התושבים, יש לנו אפילו סלוגן חדש "מלוכלכת מסוכנת בת-ים"

"לראש העיר שלומי לחיאני לא חסר בעיות על הראש, לא די שאין לו קואלציה כדי למנות ממלא מקום וסגנים, הוא גם מחכה להחלטת ועדת הפנים בעינינו האם יוכל יכול להמשיך לכהן כראש עיר, אבל לבנתיים מי שנפגע מכל הניהול הזה, הוא התושב, קשה ראש העיר לנהל עיר כשיש לו כל כך הרבה בעיות על הראש" אומרים מקורביו.

אבל את התושבים זה לא מעניין "כל מי שמסתובב ברחובות מבין מיד שהעיר בקריסה זה כבר לא הליכלוך. זה מפגעי בטיחות" אומר לנו משה תושב ותיק בעיר.

"תסתובב ברחובות ותראה יש מקומות שזה פשוט מקום סכנה. יש ילדים. יש זקנים. ויש בעלי מוגבלויות, בשבילם הדברים האלו זה לא דבר של מה בכך.
זה סכנה!! אני מקווה שמישהו יקום ויעשה משהו בהקדם האפשרי אי אפשר לשבת בחיבוק ידים. פניתי כמה פעמים למוקד העירייה אומרים לי "יטופל" אני תמיד עונה להם "הלואי"..."

 

הנה מעט תמונות שנישלחו למערכת ממקומות שיש בהם מפגעי בטיחות.


רחוב כצלנסון יש בור בשביל להולכי רגל, השביל לא תוקן.

עיריית בת ים גידרה את המקום והמשיכו הלאה

 
 
 
 רחוב השלשה סככת הטלפון ציבור נישברה, עקב שבירת הפלסטיק נוצרו דוקרנים כמו חרבות שמסכנות את ההולכי רגל
 
 
 
 רחוב אנילביץ ממול תחנות האוטובוס. טלפון ציבורי שקרס, היה עומד כמה ימים בשיפוע ומסכן את ההולכי רגל, רק לאחר פניות למוקד העירוני הוסר הטלפון, אבל המדרכה שוב לא שופצה. גידרו את המדרכה והמשיכו הלאה.
 
 
 שביל הכניסה לגן הניצחון (מרחוב ההגנה). מעקה הבטיחות נשבר ונעקר מהאדמה ומסכן את ההורים והילדים המגיעים לגינה...

אין תגובות: