יום ראשון, 1 בדצמבר 2013

סיכום ארועי השבת בבת-ים




דקות לכניסת שבת אחד מהפעילים הבחירים של אורי בוסקילה עבר ליד בית הכנסת מרום ישראל וניתקל באחד מחברי איגוד בני התורה "אני עוקב אחרי הבלוג שלכם כל יום" הוא אמר - אנחנו כתבנו.

חבר מועצת העיר אלי יריב ניצפה מתפלל קבלת שבת וערבית בבית הכנסת "נזר יוסף" בראשותו של הגאון הגדול הרב מרדכי סויסה שליט"א.

בסיום התפילה יחד עם ציבור המתפללים ניגש אלי יריב ללחוץ את ידו של הרב מרדכי סויסה שקיבלו באהבה וחיבה גדולה.

ומיד אחר כך ניצפו בפינה צדדית אלי יריב ובנימין אלחרר משוחחים דקות ארוכות על תוכנית פעולה לקראת... צא"פ.

כשחזר אלי יריב מבית הכנסת "נזר יוסף" ניפגש בדרך עם אחד מרבני בתי הכנסת בעיר שמגיב כאן לאחרונה בעילום שם... המערכת מוקירה ומכבדת ולא תפרסם את שמו.

גם השבת איגוד בני התורה ערך את שירת הבקשות המסורתית בבית הכנסת מאור-אל בראשותו של יו"ר איגוד בני התורה הרב שמעון שמואלי שליט"א עשרות אנשים שרים שיר ושבח לחי העולמים.

מנחה של שבת אחד מפעילי שלומי לחיאני מגיע להתפלל בבית הכנסת שבת אחים "כולם ברשימה (של שלומי) דלוקים על ... (תבינו לבד...) רק בגללו ש"ס לא חתמו איתנו. הוא מתח איתם את החבל יותר מידי. הוידיאו שצולם אצל הרב בניהו שמואלי סיבך אותו"

עלון מן הבאר

לראשונה אחרי שנים על גבי שנים, נימחקו על פי חוק שמם של חברי המועצה שהיו רשומים שם. הסיבה אין ממלא מקום ואין סגנים. לכן או שכותבים את כל חברי המועצה או שלא כותבים אף אחד. הוחלט שלא כותבים אף אחד!
 

במשך למן הבאר: פורסם בעמוד השער ברכה לנריה מגנזי לרגל היכנסו לתפקיד החדש יו"ר המועצה הדתית. על החתום? - אין חתימה... אבל רמז יש "דרכיה - דרכי נועם"


גם המערכת מברכת את הרב נריה מגנזי עלועשיתו הברוכה כל השנים. אורך ימים ושנות חיים יוסיפו לו.

עוד משהו קטן על מן הבאר - במדור 'נקודה למחשבה' ממשיך לכתוב רק אורי בוסקילה.... מדוע? למה שהרב איתי קרמר לא יכתוב פעם אחת או אברהם בן זקן. או בנימין אלחרר או רפאל ברנז או אולי ששון אליהו ואלי יריב שגם הם חברי מועצה? חשבתם על זה? 

מוצאי שבת אורי בוסקילה ניצפה במורשת אבות שר "למולדת שובי רוני" אין ספק שלשיר הוא יודע.



בתמונה אלי יריב בהדלקת נר רביעי של חנוכה במוצאי שבת.
 




 

11 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

שלום
ממש פלא טכנולוגי,נכנסתי לכתבה ואז ריח מסריח של נבלה עלה מהמחשב שלי !!!
ועכשיו נעבור ל"מסכת שקרים"
1- אורי אמר "אנחנו כתבנו" .על פי הכרות עם כותב הכתבה ,רוב הסיכויים שזה שקר.
א- באתר הגיבו שלשה אנשים והם "נבל ברשות התורה" תושב עמידר,שלפי דבריו ,ולפי תגובותיכם אליו זה ממש לא אורי.השני "בני תורא" כנ"ל .והשלישי NBDHP שרק בו חשדתם שהוא אורי. אני שמח לבשר לכם שהוא בודאות לא אורי ,אני מכיר אותו אישית ורואה אותו כל יום (במראה).ולי אין מה לחפש ב"מרום-ישראל",גם לא הייתי מדבר בכניסת שבת עם "מאן דהו" מ""בני תורה" ,כי אין מקווה בסביבה!!!
ב- אם אורי באמת אמר ,אז,"לבריאות" כמו שנאמר 'ענה כסיל כאיוולתו'.אשריו שסוף-סוף הוא לא מתרפס. אבל עוד הוכחה שאורי לא כתב היא.שאם תשאלו אותו על תוכן הכתבות ועל זמנן,הוא יגמגם.
ג- בתגובות שלי יש גם ביקורת לא נעימה על אורי,

2- "אלי יריב" ,קודם כל "לא מענין!!! מה שכתבתי על ארועי שבת "וישב" נכון גם לגבי השבוע .(לרודפי הצדק ,קראו את התגובה).
שום רב לא מגיב ,כמו שהזכרתי לגבי אורי בוסקילה (סעיף 1 א) .זו עוד פרובוקציה של "ב"ת"
"המערכת מוקירה" ???? ממתי אתם מכבדים מישהו??? פרסמו את השם שלו !!! הרי את אורי ,שלא תקף אתכם ,אתם מכפישים יומם ולילה ! אז את ה"רב" הזה שמגלה סירחונכם(בעזרת המחשב , ראה תחילת התגובה) לא תפרסמו???
כמובן שהכל שקר,אין שום רב כזה .אם תדעו מי אני ,יש לכם רשות ממני לפרסם את שמי .
ררררררררררררררררררררררררררררררר.
3- "שבת בקשות" גם על זה כתבתי .רק הצעה ,במקום פיוטים אמרו סליחות!!!
4- " שמואלי" באחת התגובות שלכם כתבתם ששמואלי לא כותב באתר,וכאן הוא מופיע בכינוי יו"ר .לא אכפת לי ,כותב או לא ,האחריות עליו , כי "הכל הולך אחר הראש".על זה אומר תודה.
5-"פעיל שלומי לחייאני" . לא יודע ,לא שמעתי .אין תגובה.
6-"מן-הבאר" ???????
7-"נריה מגנזי" אין תגובה
8-"דרכי-נועם" לא "חכם" במיוחד.אבל לכם אין זכות לדבר!!
9-"נקודה למחשבה" למה לא תקפתם אותו במשך חמש שנים??? אז זה היה בסדר?
זו לא פינה לאנשי העיריה.אולי הרב רוז'ה הציע לו,והוא יכול להמשיך.אבל כדי לסתום לכם את הפה אני מציע לו שיציע לששון אליהו שיכתוב (כמו שביקשתם).
יש לכם תלונות ,לכו לרב רוז'ה.!!!
10- "יודע לשיר" נכון ,אבל ממש לא זמר גדול.פחות זמר ממה שאתם נגני "נבל" ו"חליל".

וצויי"מ וימ"נ NBDHP

איגוד בני התורה בת-ים אמר/ה...

א. לא כתבנו שאורי אמר. אלא אחד מהפעילים הבחירים של אורי בוסקילה

ב. לגבי הרב שמגיב כאן. הדברים בדוקים.

ג. יו"ר איגוד בני התורה הוא הרב שמעון שמואלי שליט"א והוא אינו כותב כאן. תחום המדיה ברשותינו.

ד. אורי פגע בכל חברי המערכת ובקרוב נעלה טור מיוחד סיפור בהמשכים על דרכיו ומעלליו.

ה. אכן במקובלים מובא ששירת הבקשות היא תיקון חצות של שבת. ותיקון חצות מעלתו יותר מסליחות.

ו. נקודה למחשבה - כל זמן שאורי היה מ"מ רה"ע זכותו לכתוב מה שרוצה בעלון ולכן אין טענה עליו.

כעת הוא חבר מועצה כמו כולם... ואין לו שום סיבה להיות מעל כולם

אנונימי אמר/ה...

בני תורא בני תורא אם מסתובבים אתם כל השבת בשביל לדלות רכילות מתי אתם לומדים תורה.
עובדה !
"ממצא חפצך ודבר דבר"
דיבור חול אסור בשבת.
בזמן ששמואלי עושה מארבים לרב איתי מחוץ לביתו בעודו הולך לתת את שיעורו הקבוע, ובדרך מבלבל לו את המוח בעובדין דחול ביום השבת, אורי בוסקילה אשר רגיל ללמוד אצל הרב אליהו כהן (רפואה שלימה) כל שבת כבר שנים, אך לצערינו עקב מחלת הרב אין כעת שיעור, בוחר ללכת לשיעור של הרב איתי כדי ללמוד דף במסכת שבת אז מי הבן תורה האמיתי.
בנימין אלחרר בוחר לדבר עם אלי יריב על פוליטיקה מסריחה דוקא בערב שבת אחרי התפילה נשמע תמוה בני תורא.
בכלל אהבתכם התלויה בדבר לאלי יריב מעלה גיחוך, כידוע לכם כת חנפים לא רואה פני שכינה.
אז אולי תחשבו פעמיים לפני שאתם מעלים כתבות שגורמות לכם להראות עמיי ארצות טיפשים.
השירות ניתן בחסות
"בני תורא"

אנונימי אמר/ה...

שלום

נופת ודבש בפי ,אבל גם אני בן-אדם,ואתמול בלי לשים לב ,טעיתי!(בניגוד אליכם ,שאתם אף פעם לא)
הסיבה פשוטה ,מי שיודע מה עבר עלי אתמול היה מתפלא איך היה לי כח לפתוח את המחשב,וכל שכן להגיב. אין טעם לספר ,אבל אציין שבנוסף לבלאגן שעשו לי ,ב48שעות לפני התגובה ישנתי אולי 7 שעות , ואתמול גם כמעט שלא אכלתי .
א- "אורי אמר" .1..מה שכתבתי אורי אמר ,התכוונתי לכך שזה על דעתו,כי כתבתם "אחד מהפעילים" ו"אנחנו כתבנו" ,וזה כולל גם את אורי.הייתי צריך לכתוב בצורה יותר מובנת ,אבל הסברתי בפתיחה ,מה הסיבה.
2.. שלוש המגיבים הם בוודאות לא פעילים של אורי.(לא מכיר את שנים מתוכם,אבל הסברתי למה .) הראשון זה אני.
3.. אם הפעיל הוא ט' כ' ,אני קורא לה לא לקחת "קרדיט,על עבודה לא שלו!!!
כמובן שאני לא מאמין לכם ,אבל "הכל יכול להיות" (אולי גם תחזרו בתשובה)

ב.. "הרב שמגיב" שום בדוק.הכל שקר !!! קראו שוב את א'
אולי זה הבלוגר המכנה עצמו "עמי" ,שהגיב לי על התגובה הראשונה באתר.
אם זה הוא ,גם לו אני קורא.'לא צריך את התמיכה הפחדנית הזו!!! או שתתקוף,או שתסתום את הפה שלך".ועם חשוף את שמך,כי הם כבר "יודעים"
ג.. "שמואלי " אוסיף שאם זה נכון אז,זאת שיא השחיתות המוסרית!!! אם זה נכון אני לא מתפלא,כי כך נוהגת ש"ס במשך שנים.והמבין יבין.אם יש יו"ר הוא צריך להודיע "קבל עם ועדה" שהדברים אושרו או לא על ידו!!!
ד.. "אורי פגע" אולי ?! אבל מהיכרות אישית ,אני יודע שאם פגע, זאת רק אשמתכם! אתם התחלתם את השנאה הזאת מלפני יותר מ18 שנה!
לא באתי להגן על אורי!!! אם אשמע משהו נכון,אומר שזה אמת ואביע דעתי.
באתי רק להראות את הצד השני של המטבע.אני לא פעיל שלו ,ולא של אף אחד אחר.שכל אחד ישבור את הראש שלו לבד .
ה."בקשות" מה שכתוב במקובלים ,זה בתנאי שעושים זאת אחר חצות הלילה.לדוגמא שירת הבקשות של יהודי מרוקו!!! גם כך נהגו פעם ה"חלבים".
ו. "נקודה למחשבה" גם אז אין לאורי זכות לעשות "מה שהוא רוצה" !!! (אולי אצלכם בדיקטטורה של דרעיכס). רק הסיבה שאורי כתב היא ,הרב רוז'ה!
שרוצה אנשים שיודעים לכתוב יפה ונכון . והוא בחר באורי ,כי אתם לא קוראים עלונים של ה"צייוינים" אז אין טעם להביא את דעתכם.
אני קורא לאורי, לפנות לבינתיים (עד שהמועצה תסתדר) את הבמה לאדם אחר ,למרות שהוא ראוי. ואם שוב הוא יהיה סגן ,אז שיקח את הבמה בחזרה .כי אתם מרשים זאת!!!
מהיום יש לי בלוג בשם NBDHP ובו בלבד אגיב !!!!
תכף תקבלו תגובה .

וצויי"מ וימ"נ NBDHP

Nbdhp (תורת בת ים Google +) אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.
Nbdhp (תורת בת ים Google +) אמר/ה...

שלום
עומד במילה .
נא לקרוא את סוף התגובה שלי לתגובת ""בני תורה""
וצויי"מ וימ"נ NBDHP

Nbdhp (תורת בת ים Google +) אמר/ה...

שלום
נסוח מצוין.תאור מדויק.
ממש חבל על בני הבובה.הכרתי אותו כאדם עדין מאוד.אני בטוח שהיה מעדיף לחבור לאורי ושות'.הרי היחסים ביניהם היו טובים במשך כל ה"קדנציה" הקודמת וגם לפניה. (מפלגת ב"ס 1998)
אבל אז שב ה"דיקטטור הגדול" (שבה"ש נפלט מעירנו מזמן) דרעיכס ,חיבר לבני חוטים.,החליף לו תוכנה " ויאללה לעבודה .(לא מאמין ,עיין ערך "אלי ישי")

אשריך עליך !!!!
וצויי"מ וימ"נ NBDHP

אנונימי אמר/ה...

ניסים איטח עד מתי תהיה מכת הקנאים שלא מקבלים פני שכינה. חבל עליך. יכלת להצליח בלי פוליטיקה. אבל תתכונן גם אותך יחליפו בקרוב ממש הבטחה שלי...
חבר קרוב סיפר לי על שקריך ועל דיבורך הנלוז והמבזה כנגד הרב עובדיה זצ"ל מקווה מאוד שתחזור בתשובה ניסים איטח לפני שתקבל סטירה נוספת מהשמים...
ניסים איטח לך תלמד תורה במקום להתעסק האינטרנט. תשאיר את האינטרנט לאנשים רשעים כמוני.
ניסים איטח טול קורה מבין עיניך לפני שאתה מעיר לאלו שחיים בשטח ולא קבורים ב4 אמות של קינאה!

אנונימי אמר/ה...

אולי תנסה מאחורי וילון מספר 3.
לא יודע מי זה ניסים איטח והוא גם לא מעניין אותי המחשבה שמשהו מקנא במוטי בוסקילה או עמי מיימון היא פשוט בדיחה משעשעת, טוב שלא חשבת שזה רימון חכים, אה שחכתי סיימתם להעלל בו לפני 10 שנים .
טוב better luck next time
כמה חבל שאתם לא לומדים ליבה.
אגב המלצותיי לתיקןן מעשיכם היא הם באמת לא לקנטרן אלא כדי לגרום לכם לא להפוך לכת ולהבין שניסחפתם לתוך תהליך שבו אתם לא רואים שום דבר חוץ מהאמת המעוותת שלכם.
בהצלחה
"בני תורא"

Nbdhp (תורת בת ים Google +) אמר/ה...

שלום
מי אתה שתאשים בן אדם ,בלי הוכחות .ותוציא עליו דיבה ?!!!!!!
הסיבה שיצרתי בלוג היא במיוחד בשביל שלא תאשימו אנשים אחרים!!!!
לגבי ר" ניסים , רק פעם אחת ראיתי אותו (לא שוחחנו) וגם אין לי מה לחפש אצלו ,טוב לי היכן שאני! ולכן כל מה שאכתוב הוא מתוך הספק,וכל אדם זכאי בעיני עד שאכיר אותו בדרכים מקובלות (כולל תקשורת).
זכור לי שבאחת התגובות שלכם כתבתם שכל מי שמלמד תורה ברבים ,נקרא רב .ור" ניסים עומד בהגדרה הזאת.
הוא ממש לא מענין אותי ,כי הוא איש צבור מפורסם.בבת-ים ,ואת התלונות שלו צריך לומר ברבים!!!! ו
כמובן שאני NBDHP לא ר' ניסים ,ושום תגובה שלו אין כאן.אולי בקשר לכתבה על ש""גרשו ""את אורי מהיכל התרבות.
אם הספור על אותו רב שאמר ש"הוא כתב" ,נכון.והוא ר' ניסים .אני קורא לו שיזדהה בשמו.ושידע שאנו נגן עליו מפני הנחשים הארורים.
אני בטוח שכל הספור מצוץ מהאצבע.
בקשר לכתות שלא מקבלות פני שכינה .יש ר"ת חשמ"ל שפרושם חנפנים ,שקרנים,
מספרי לשון הרע וליצנים ..אתם שייכים לכל הכתות. וזה גלוי לעין כל באתר המסריח שלכם. עשו טובה במקום לבלבל ת'מוח ,לכו ללמוד תורה (כמובן אחרי יום עבודה).על כת הקנאים לא כתוב זאת .ובכל זאת אם כתוב אז תדעו שרק אתם שייכים לכת הזאת.הרי מכרתם את עצמכם לשמאל בשביל קצת כבוד.אולי תמכרו גם את אמא שלכם.לדוגמא ,איך ראשי ש"ס בבת-ים מצטלמים מחוייכים ומשלבים ידיים ,עם חברת מר"צ שבאה בלבוש לא צנוע לאותה פגישה.?! יכלו לבקש ממנה לכבד את המעמד אבל מהחנפנות והקנאה ,סתמו ת'פה!!!!

וטוב שאתה יודע שאתה רשע !!!! למה לאיים??? ההבטחה שלך מרמזת שכל מה שכתבתי ,נכון (ראה בסוף התגובה הראשונה שלי)!!!
בקשר ל"""חבר"" שלך , תן לו להמשיך להלעיט אותך בשקרים שלו.
אם ר' ניסים חולק בהלכה על הרב זצוק"ל .אין בזה שום בעיה .זה מה שהרב הורה לנו .(ראה בהקדמה ל"יחווה-דעת" הוצאה ראשונה) .גם הרב חלק על חכמי ירושלים שהיו בתקופת נערותו .ואם ר' ניסים אומר שהרב לא היה מודע למתרחש סביבו ,זה גם נכון.הרי אם לכתוב כתבות בלי ששמואלי ידע מהן (לפי טענתכם) זה מציאותי .אז כל שכן לא לגלות לרב את כל האמת. וחוץ מזה כל תושב בעיר יודע יותר טוב מדרעיכס מה המציאות בעיר ,ומה שהרב ידע הועבר לו דרך דרעיכס ושו"ת.והדבר נכון לגבי כל דבר!!!!!!

לזהות מי אני ,לא תצליחו ,כי אין לכם מספיק שכל .ואני גם לא מבליט את עצמי ברבים ,(בניגוד אליכם שעושים לעצמכם יחסי צבור.),ולא שייך לאף קהילה .אני רק יהודי פשוט שמשתדל לקיים את ההלכה.

אני רק מציע לר' ניסים לתבוע אתכם על הוצאת דיבה !!!!!

וצויי"מ וימ"נ NBDHP

אנונימי אמר/ה...

למה נריה מגנזי ולא הרב נריה מגנזי . יש לו הרבה יותר תורה מכם "בני התורה"
אני דורש תיקון

את הכתבות האלה קראתם?