יום רביעי, 16 באפריל 2014

ראש בראש: אורי בוסקילה שוב מוחק ומצמצם את יוסי בכר




זה כבר לא סוד ויתכן ובימים הקרובים תושבי העיר בת-ים יאלצו להגיע שוב לקלפי. באם וראש העיר המושעה שלומי לחיאני יורשע במשפט, תוך 60 יום מפסק הדין יתקיימו בכירות לראשות העיר.

גם אורי בוסקילה יודע זאת, לכן בכל התקופה האחרונה, "משתדל" בוסקילה לקחת לעצמו את כל הקרדיט על העשיה העירונית, בפרט בציבור הדתי והחרדי. 

אות לכך ראינו בימים שקדמו לחג הפסח, בוסקילה חילק באמצעות המועצה הדתית מספר רב של מתנות לחג לחברי המועצה הדתית, לגבאי בתי הכנסת ולכלל תושבי העיר.

על כל ההגדות לפסח, חוברות הזמירות לשבת, ערכות ההבדלה וכו' שחילק בוסקילה, הוא דאג שרק השם שלו ושמו של יו"ר המועצה הדתית נריה מגנזי יוטבעו על כל המתנות. (מצורף תמונות בתחתית הכתבה).

אלא, שאחד מעובדי המועצה הדתית, דאג לספר לנו, כי לפני שבועיים המועצה הדתית הזמינה כמות גדולה של הגדות לפסח, וכתבה בהטבעה על הכריכה את השמות של בוסקילה ומגנזי בלבד (!). אלא שמשום מה, המועצה הזמינה כמות נוספת של הגדות לפסח, והטביעה בנוסף לשמותם של בוסקילה ומגנזי, גם את שמו של יוסי בכר.

העובדים ההמומים לא ידעו אם לצחוק או לבכות, אך בסופו של יום הבינו כי הם עדים למשחק כסאות מצחיק בין בוסקילה ליוסי בכר.

יש לציין, כי בתחילת כהונתו של יוסי בכר, כמעט בכל המודעות שהוציאה המחלקה לתרבות תורנית, השם של ראש העיר יוסי בכר אינו הוזכר (!) עד שעוררנו על כך בכתבה מיוחדת וזה תוקן.

לעומת זאת, במשך עשר השנים האחרונות, בזמן ששלומי לחיאני כיהן כראש עיר בפועל, שמו היה מוזכר על כל המודעות.

הסיבה ידועה, כאשר לחיאני היה ראש עיר, בוסקילה לא חשב להתמודד מולו על תפקיד של ראשות העיר, אך כעת, במצב החדש, רואה בוסקילה ביוסי בכר יריב מר במלחמה על ראשות העיר.

אין ספק שיש כאן קרב בין אורי בוסקילה ויוסי בכר.

אנחנו נעקוב ונמשיך לעדכן.



ההגדה המפוארת ללא שמו של יוסי בכר

ההגדה המפוארת ללא שמו של יוסי בכר

עוד סוג של הגדה (כוונת הלב) ללא שמו של יוסי בכר

סט להבדלה - ללא שמו של יוסי בכר
מהדורה שניה של הגדה לפסח בתוספת שמו של יוסי בכר

אין תגובות: