יום רביעי, 2 באפריל 2014

צפו: אורי בוסקילה הכניס ספר תורה לע"נ אביו יעיש ז"ל



מעמד נשגב התרחש אמש (ג') בעיר בת-ים, כשמ"מ ראש העיר אורי בוסקילה, הכניס ספר תורה לעילוי נשמת אביו המנוח ר' יעיש בוסקילה ע"ה.


יעיש ז"ל היה איש תם, משכים ומעריב לבתי כנסיות ומזכה הרבים גדול בעיר בת-ים.



מלבד רבני העיר ראשי כוללים ואישי ציבור שהגיעו להשתתף בהכנסת ספר התורה, הגיעו גם רבנים נוספים מרחבי הארץ, ובראשם הראשון לציון הרה"ג אליהו בקשי דורון שליט"א.



אך ההפתעה הגדולה היתה כשיו"ר איגוד בני התורה בבת-ים, הרב שמעון שמואלי, הגיע לכבד את אורי בוסקילה, ואף קנה אות בספר התורה בסכום מכובד.



בסיום הערב אמר הרב שמואלי "עם כל הכבוד לכולם, ויש לי באמת הרבה כבוד לכולם, המחלוקת שלי עם אורי בוסקילה היא אך ורק אידיאולוגית. אני יודע שישנם הרבה אנשים שהיו מעדיפים שלא אגיע לכבד אותו, אך ברמה האישית אני מעריך ומוקיר את אורי בוסקילה האדם הפרטי. מכאן לא נותר לי אלא לברך את המשפחה היקרה, שיזכו לאורך ימים ושנים, מתוך בריאות ושמחה".



צפו בקטעי הוידיאו הבלעדיים!














צפו בגלריית התמונות הבלעדית!


הסלפי שיביא אחדות? 

מנכ"ל העירייה כותב אות בס"ת






הרב דוד חי הכהן כותב אות בס"ת



דן בסו וטל כהן צילום מהגג
















הרב שמואל שטרית מאזין לדברי הברכה של יוסי בכר

אין תגובות: