יום שלישי, 10 בספטמבר 2013

פרסום ראשון: הפתעה במטה ש"ס - ירון לוי ונציגי יש עתיד הגיעו לביקור פתע


למרות שבמפה הארצית יש מתח עצום בין ראשי מפלגת יש עתיד וראשי תנועת ש"ס. אבל בעיר כמו בת-ים האחדות והחברות בין כל המפלגות היא שם דבר.
 
במה מדובר?
 
הערב (ב') ציפה לראשי ש"ס הפתעה במטה, כשלפתע הגיעו נציגי יש עתיד ביחד עם ירון לוי יו"ר המפלגה לביקור היכרות עם ראשי תנועת ש"ס בבת-ים.
 
יו"ר יש עתיד הוא ירון לוי, מחבריו הטובים של יאיר לפיד. מתאגרף לשעבר. ופעיל נמרץ שמתמודד לראשונה על כרטיס הכניסה לעיריית בת-ים. 
 
ירון לוי והנציגים הגיעו בהפתעה למטה ש"ס, את פניהם קידם בשמחה ר' רפאל ברנז שנכח במטה, ומיד ניפגשו לפגישת היכרות. הרבה נושאים עלו בשיחה. אבל בעיקר דובר על עתידה של העיר בת-ים. ועל שיתוף פעולה בין המפלגות מיד אחרי הבחירות. 
 
במהלך הפגישה סיפר יו"ר תנועת יש עתיד שהשם של ש"ס ברחבי העיר הוא שם טוב, ולא שמע מילה אחת רעה על ראשי ש"ס בעיר. "העשיה שלכם מדהימה, בכל מקום שומעים שעזרתם פשוט לכולם" אמר יו"ר יש עתיד ירון לוי.
 
"לא רוצים שנאה ופילוג בעיר, רוצים אחדות למען תושבי העיר" אמרו רפאל ברנז וירון לוי.
 
רפאל ברנז: שמחתי מאוד שירון לוי ונציגי יש עתיד הגיע למטה וראו שאנחנו בסך הכל בני אדם, שאוהבים לתת ולעזור והפוליטיקה היא חוץ לתחום. תמיד ראינו למול עייננו מטרה משותפת, והיא שתושבי העיר בת-ים יכלו לחיות ביחד ולשמור על הסטטוס קוו ולשתף פעולה במצוקתם של מעוטי יכולת" 
 
אוהב את כולם: רפאל ברנז
מחבק את ראשי יש עתיד בבת-ים,
הערב במטה ש"ס.
 

אין תגובות: