יום ראשון, 27 באוקטובר 2013

מזל טוב: חברים מברכים את הרב שמעון שמואלי לרגל יום הולדתו ה-30




חברי מערכת איגוד בני התורה [החברים והידידים מנהלי האתר וערוץ היו טיוב]

בשם כל חברי מערכת איגוד בני התורה באנו לברך את מזכה הרבים חברנו וידידנו היקר הרב שמעון שמואלי שליט"א רב בית הכנסת מאור-אל ויו"ר איגוד בני התורה לרגל יום הולדתו ה-30. שתיזכה להמשיך להגיד תורה ולהאדירה ללמוד וללמד ולזכות את הרבים ולהפיץ את תורתו של מרן מאור ישראל זצ"ל. וב"ה תזכה לראות נחת מכל יוצאי חלציך בנים ובנות לעבודתו יתברך עד 120 שנה מתוך בריאות נחת ושמחה חיים טובים ומאושרים אכי"ר.   

הרב עמי מימון:

אני מברך ולי נאה לברך את הרב שמעון שמואלי לרגל יום הולדתו ! אין ספק הרב שמואלי שאתה היהלום של עולם התורה וחייל נאמן של מרן זצ״ל. מגיע לך מכל הלב . נשמה גדולה שירדה בכ״ג מר חשוון לעשות נחת לקב"ה. אוהב אותך אחיך הקטן עמי מימון.

הרב מרדכי בוסקילה: 
 
הרב שמעון, אוהבים אותך, שיהיה לך המון המון מזל טוב, הרבה הצלחה ויחד נקדש שם שמים. תדע שתמיד אוהבים אותך, תמיד חושבים עליך, תמיד רוצים אותך לידנו. אתה חלק בלתי נפרד מאיתנו. יחד נקדש שם שמים. עכשיו שהגעת לגיל 30 תרגיש קצת עייפות, אבל בטוח שעדין תהיה הרבה יותר עירני מכולנו. מזל טוב ועד 120 ותמשיך לזעזע את העיר בת-ים בהפצת התורה.


הרב עמוס מימון:

לרב שמעון שמואלי היקר!
אין לי ספק שכל הברכות שאני אברך כבר נתברכת בהם, חיפשת ברכה שתהיה שונה ומיוחדת כאחד. ראשית לרגל יום הולדתך אאחל שפע ברכות עד בלי די וכל הברכות שבתורה יחולו על ראשך. יהי רצון שתזכה ללמוד ולהחכים מתורת רבינו הגדול זצ"ל, שנזכה כולנו לראות את האור והצדק מנצח את החושך ושקר, שנזכה להרבות כבוד שמים בעיר בת ים ובעולם כולו ולהפיץ את תורת מורינו ורבינו הגדול זצ"ל, שנזכה לראות את מרן זצ"ל מלווה במלך המשיח לגאולה האמיתית והשלימה עם כל אחינו בית ישראל. מאחל אחיך האוהב עמוס מימון.



ר' אודי מימון:

מזל טוב ליקיר ליבי איש רב הפעלים הרב הצדיק שמעון שמואלי שתזכה לבנים ובנות אוהבי ה' ותזכה לראותם גדלים מתוך הרחבה בגשמיות ורוחניות
אוהבך הקטן אודי


ר' אברהם ישראל נישלי:

״ותקרא את שמו שמעון, כי שמע ה׳״
רבי שמעון ידידי וחביבי היקר.
לפני שנים רבות כשנכנסתי למשעולי העשייה הציבורית בעיר, אט אט התחלתי להבין כי דברים שרואים מכאן הם לא הדברים שרואים משם, אולם כשהכרתי אותך ראיתי שילוב מדהים מאין כמותו של בן תורה ברמ"ח ושס"ה ועסקן ציבורי מהשורה הראשונה, דולה ומשקה שומע ומשמיע, ההולך לאור רבותיו מאורי הדור, צמוד לדעת תורה לא חת ולא חס על מעטפת גינוני הכבוד, ומשים עצמו שופר התורה בכל אתר ואתר.
היום הוא יום הולדתך הלמ״ד, יום זה מצווה אותך להמשיך ללמוד ובעיקר ללמד, וללמד כיצד מלמדים, וכן כשמך כן מעשיך, שמעון, שומע, משמיע, מעתיק השמועה, לא רחוק היום בו נזכה לראותך מנהיג הרבים ומרביץ תורה לעדרים, בדרכו של מרן זצ״ל ברום מעלתך, בבחינת עדנו העצני, אליבא דהלכתא, וב״ה תזכה יחד עם כל בית ישראל לשמוע קול שופרו של מלך המשיח, וישמע בביתכם קול בשורה וישועה, אורה ושמחה, השקט ובטחה.
כעתירת מוקירך הדוש״ט כה״י ומעריכך כר״ע, אברהם ישראל.



אין תגובות: