יום שישי, 19 באפריל 2013

הילולת רבי מאיר בעל הנס בבת-ים

אריה דרעי בהילולא לפני שנתיים

בשבוע הבא יחגגו ברחבי הארץ את ההילולה הגדולה לכבודו של רבי מאיר בעל הנס זיע"א. רוב רובם של החוגגים הינם אנשים שנושעו בזכותו של הצדיק, ועתה, באים הם להודות לו על שזכותו עמדה להם בשעת צרה.
גם בבת-ים מתקיימת הילולה מסורתית לכבודו של רבי מאיר, זאת השנה השמינית בה עורכים בעיר את ההילולה, כאשר גם הפעם תיערך ההילולה בבית הכנסת "חסד לאברהם" שע"י המרכז להפצת יהדות "אין עוד מלבדו", כשבהזדמנות זו, גם יערכו את חנוכת בית הכנסת החדש.
כמנהג המארגנים, גם השנה מי שיוזמן להילולה כאורח הכבוד, יהיה ח"כ אריה דרעי, שחוץ מהשנה שעברה, בה היה שרוי באבל על פטירת אביו ע"ה, הגיע בכל השנים לחזק את המארגנים. אחד המארגנים אמר: "זה היום עשה ד' נגילה ונשמחה בו. ברוך השם שגם השנה אנו זוכים לערוך את ההילולה המרכזית בבת-ים לכבודו של הצדיק. צריכים להבין שההילולה נערכת במסירות נפש, שהרי הכניסה חינם, הסעודה העשירה בחינם, ואין מכירות והתרמות בהילולה.
מאז ומעולם השתדלנו שלא לעשות התרמות בהילולות של צדיקים. אם עושים התרמה אז שוכחים את הצדיק בעל ההילולה.
בהילולה ישתתפו רבנים חשובים ואנשי ציבור. כמו כן אנו שמחים שגם השנה יגיע אריה דרעי לחזק אותנו, עוד מהשנה הראשונה בה ערכנו את ההילולה הגיע דרעי לחזק אותנו. אני יודע כמה קשה היה לו השנה לאשר את הגעתו, אך למרות הכל הוא אמר לי שבס"ד יגיע לחזק ידי עושי מצוה".
כאמור, ההילולה תתקיים במרכז להפצת יהדות בבת-ים "אין עוד מלבדו", ברחוב ניסנבאום 29 , ביום שלישי בשעה  20:00 , הכניסה חופשית, ובמקום תהיה סעודה מלאה לכבודו של הצדיק.

אין תגובות:

את הכתבות האלה קראתם?