יום שישי, 19 באפריל 2013

עיתון השקמה: שלושה צמיגים חתוכים לרפאל ברנז

 
 

האם מערכת הבחירות המקומיות בחודשים הקרובים צופנת בחו­בה אלימות נגד אנשי ציבור? אירוע פלילי שהתרחש בבת ים באחרונה מעורר דאגה רבה במשטרת מרחב איילון, שעד־ כני לתחילת השבוע - חוקרת עדיין את המקרה.

במהלך האירוע נחתכו שלושה צמיגים במכוניתו של רפאל ברנז, חבר מועצת העיר בת ים (ש״ס) וסגן ראש העיר בעבר. ברנז הוא פוליטיקאי ותיק, מוכר ואהוד מאוד בעיר. פעילותו הציבורית מתמקדת לארורך שנים בעיקר בסיוע לנזקקים ובתחום הרווחה. האירוע התרחש בליל שבת, וברנז מספר: ״חתכו לרכב שלי שלושה צמיגים באמצעות סכין. הרכב חנה כרגיל תחת ביתי, וניראה שהעבירה בוצעה במכוון נגדי. עם צאת השבת הגעתי לתחנת המשטרה והגשתי תלונה״.



לדברי ברנז, המקרה אירע לקראת הבחירות, ולדבריו, ״מתחילים להרגיש את המתיחות״. מעולם לא היו עלי איומים, ואין לי מושג מי יכול לעשות דבר כזה״, הוא מוסיף, ״מעולם לא נתקלתי באלימות נגדי. אני איש ציבור, ואולי זו הסיבה. אני מקווה שי־תפסו את פורעי חוק ויעמידו אותם לדין במהירה״.

אתה טוען שאין לך מושג מי יכול לעשות דבר כזה. מה בכל זאת אתה מעריך לאור המקרה ואיך אתה מתכוון להמשיך ולהתנהל?

״כאמור. אני לא יודע מי יכול לעשות דבר כזה ולא חושד באיש. אני מתכוון להמשיך בחיי כרגיל. אם היית מגיע למימונה - היית מבין כמה אהדה יש לי ואולי זה מפריע למישהו. אני נבחר ציבור כבר 20 שנה. לפני כשנתיים שברו לי חלון ברכב, והמשטרה תפסה על חם את העבריין. עכשיו אלה הצמיגים, ואני מקווה שהאשמים ייתפסו. זו פעם שנייה שמתנכלים לי ואני חושב שאי אפשר לעבור על זה לסדר היום. אמרו לי שיטפלו בזה בכובד ראש, ואני מחכה ומקווה״.
ברנז הבהיר לכתב ״השק­מה״ כי מתכוון להעלות בישי­בת מועצת העיר הקרובה הצעה לסדר בנושא: ״אבקש שאם חלילה יקרה משהו כזה או אחר לנבחר ציבור, שיתגברו את האבטחה ושיהיה נוהל מסודר כדי שאיש לא ייפגע״.
מהמשטרה נמסר בתגובה: ״אכן, הוגשה תלונה בנושא והתיק נמצא בחקירה״.
כתבתו של ארז שרווינטר מעיתון השקמה בת-ים

תודה לר' אברהם ישראל נישלי ששלח לנו את הכתבה



 

אין תגובות:

את הכתבות האלה קראתם?