יום ראשון, 15 ביוני 2014

ידיעות אחרונות: מה אמר אמר שלומי לחיאני לנועה מימן?




ידיעות אחרונות (ארצי):  ראיון עם נועה מימן הבת של יוסי מימן טיקון בעלים של ערוץ 10.



הכתב: תני לי דוגמה לחיפוף של גברים.

נועה מימן: דוגמה אחת זה שלומי לחיאני. ב'רוקדים עם כוכבים' התיידדנו. לא היה בנינו שם דבר מיני, פשוט חיבבנו אחד את השני. סיפרתי לו על העבר שלי.

שנה אחר כך באתי אליו ללשכה בעיריית בת ים והיינו אמורים ללכת לארוחת צהריים, זה היה כשהתחיל להבשיל בתוכי המהלך שאני מספיקה לשמור על הסוד, שאני הולכת להוציא את זה. 

בזמן שאני מספר לו, הוא מסתכל עליי במבט אדיש ואומר - "פשוט תנשקי אותי ותגמרי עם זה".

אני מסתכלת עליו בהלם מוחלט ואומרת לו - "סליחה, מה?" והוא אומר - "בואי, קחי את הכוח חזרה אל עצמך ותנשקי אותי".

חשוב לי להדגיש שהוא לא נגע בי או כפה את עצמו עליי. והוא לא התכוון למשהו רע. הוא באמת ובתמים חשב שזה יהיה אקט ש'יחזיר לי את הכוח'.

אבל באיזה סרט הוא חי שבו נדמה לו שאם אני אנשק אותו זה יפתור לי את הבעיות?

שלומי לחיאני סרב להגיב!

הכתבה מידיעות...



אין תגובות: