יום חמישי, 13 בפברואר 2014

שלומי לחיאני פתח שוב חזית עם הציבור הדתי והחרדי בבת-ים




לאחר שבוע של תהפוכות במערכת הפוליטית בעיר השבוע (ג') נערכה ישיבת מועצת העיר בה מונה מר יוסי בכר להחליף את שלומי לחיאני בראשות העיר.

מה גרם להפיכה בעיר?

ראש העיר המושעה שלומי לחיאני, וסגנו הנמצא תחת חקירה פלילית אורי בוסקילה, עשו השבוע בישיבת מועצת העיר, את "התרגיל המסריח" הראשון שלהם בקדנציה הנוכחית. שניהם בשבוע שעבר חתמו עם ששון אליהו שיחליף את לחיאני כראש עיר, ועם רפאל ברנז שיהיה מ"מ ובני אלחרר שיהיה סגן. השלושה אף עברו בהצבעה במועצת העיר, אלא שהשבוע (ג), שעות ספורות לאחר שבוסקילה ולחיאני נשבעו בקבר של אבא שלהם, ובשם השם במזוזה (יש עדים!), הצביעו שני "הצדיקים" שיוסי בכר יהיה ראש העיר למשך שנה (12 חודש) ויו"ר ישראל ביתנו אירנה גנין תהיה מ"מ ראש העיר, כמו כן מונו אורי בוסקילה לסגן רה"ע, ויקטור טל מונה לסגן רה"ע בתואר, ואסתר פירון לסגנית בשכר.

שלומי לחיאני בתחילה התחנן על נפשו בפני ראשי ש"ס שיחברו לקואלציה שלו. ש"ס לא הסכימו ושמרו על הבלוק אלא שאז ששון אליהו החליט שגוש של 13 אינו חזק לנהל עיר, ואז החליט לחבור ללחיאני במטרה להציל את העיר אבל ששון הציב תנאי ללחיאני "אני חובר רק עם ש"ס". ראשי ש"ס בעל כורחם חברו לקואלציה לאחר שמונו לסגנים כדת וכדין. ואכן כך ניסגרה הקאליציה שבוע שעבר כפי שפורסם בכל המדיה התקשורתית.

אלא שיום למחרת הגיע ששון אליהו לעירייה ואמר לשלומי לחיאני שיש כמה שינויים לערוך בניהול העיר. כמה פקידים ומנהלים בכירים שחייבים לזוז. בנוסף ביקש מלחיאני שלא יגיע למשרד ראש העיר (כפי שאסור לו לפי החוק) לחיאני סירב וכאן נוצר פיצוץ בקואלציה החדשה. (בקרוב נעלה את מסיבת העיתונאים של ששון אליהו שם דיבר על הנושאים האלו)

עוד התברר למפרע שהכל היה תרגיל שיקרי ומסריח של אנשי לחיאני ואנשי בוסקילה, ושבאמת המטרה היתה לפרק שוב את ש"ס ואת הציבור החרדי שומר תורה ומצוות בעיר "המטרה העיקרית להחזיר את הכח לאורי בוסקילה" אומרים אנשי אורי בוסקילה

"בוסקילה רוצה להמשיך לשלוט ביד חזקה ובזרוע נטויה ובשפטים גדולים על רבני העיר והציבור החרדי" אומר לנו אבי תושב העיר שנכח בישיבת המועצה.

כמו כן כעת רואים שאורי בוסקילה מימש את האיום שאיים על רבני העיר ערב הבחירות שש"ס לא תיהיה בקואלציה.

מה שמעניין מכל הסיפור שאם נשים לב ששלומי לחיאני דרך קבע רומס את הציבור החרדי בעיר ונותן "גב" לאורי בוסקילה והציבור החרדי תמיד עונה אמן בעל כורחו.

שלומי לחיאני מתעלם בעיקביות מכל הארועים והטקסים של הציבור הציבור הדתי הוא כמעט ולא מגיע לשום ארוע. אלא אם כן זה ב'אמפי' ובמקומות גדולים שאין לו ברירה. אפילו ביום הבחירות האחרון הנ"ל עמד בכמה קלפיות ושיכנע אנשים דתים וחרדים לתמוך אך ורק באורי בוסקילה ולא בש"ס (עדות של אברכים ובני תורה שעבדו כפעילים בקלפיות), אנשיו אפילו רודפים את אנשי ש"ס בסתר ובגלוי קחו לדוגמא מישיבות המועצה האחרונות שאנשיו של שלומי שולחים בעיקביות פקחים לכמה פעילים מאנשי ש"ס כדי להוציא אותם מישיבות מועצת העיר הפתוחות לכלל הציבור.

סיכום הדברים שלומי לחיאני ואורי בוסקילה ככל הניראה לא השכילו להבין שאנשי ש"ס הפועלים כיום בשטח יש בידם כח עצום להביא להפיכה בעיר.

המלחמה נפתחה שוב - המשך יבוא!


התושבים והפקחים במועצת העיר האחרונה 

אין תגובות:

את הכתבות האלה קראתם?